فرمانده سپاه استان بوشهر:

رقابت‌های هنری بسیج عاملی برای پیشرفت در این عرصه است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش برنامه‌های فرهنگی و هنری در بسیج گفت: رقابت‌های هنری بسیج عاملی برای پیشرفت در این عرصه است.

رقابت‌های هنری بسیج عاملی برای پیشرفت در این عرصه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار علی رزمجو شنبه‌شب در همایش عاشقانه‌های هنر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت‌های هنری در بسیج شاهد اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی هستیم.

وی با تقدیر از برگزاری همایش عاشقانه‌های هنر بیان کرد: این رقابت‌ها بین هنرمندان بسیجی برای پیروز شدن و یا شکست کسی نیست و هدف اصلی دستیابی به توسعه و پیشرفت است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر ایجاد انگیزه برای شرکت در رقابت‌های سالم هنری، اضافه کرد: خلاقیت و نوآوری باید در فعالیت‌های هنرمندان بسیجی نمود داشته باشد.

وی با بیان اینکه هنرمندان بسیجی باید به تقوا و علم مسلح باشند، خاطرنشان کرد: هنر باعث می‌شود تا شاهد ارائه استعداد‌های نهفته، شکوفایی عواطف و بارور شدن خلاقیت باشیم.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه ترویج این نوع رقابت‌ها اثربخشی تولیدات بسیجیان در جامعه را افزایش می‌دهد، افزود: هنر باعث ایجاد تحول در زندگی می‌شود و این هنر بر مبنای ارزش‌های انسانی است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هنرمندان بسیجی در عرصه‌های مختلف حضوری اثرگذار دارند، اظهار داشت: بسیج هنرمندان استان بوشهر ۷۰ برنامه متنوع در هفته بسیج داشته است.

مصطفی مردانی با اشاره به تقدیر از برگزیدگان مسابقات هنری در همایش عاشقانه‌های هنر بیان کرد: از چند اثر هنری نیز درا ین همایش رونمایی می‌شود.

در این مراسم از محمد فرخی نیا از گناوه، عباس حیدری از بوشهر و حمید علیزاده از برازجان به عنوان برگزیدگان اول تا سوم جشنواره استانی دو سالانه عکس بسیج، حیدر منصوری از دیر، غلامرضا ابراهیمی از بوشهر، راحیل شکوه از اهرم و راضیه راستی نسب از برازجان در فصل دوم جشنواره استانی شعر بسیج (نوای دلنشین) تقدیر بعمل آمد.

حسن تقوایی و مهدی فاطمیان کارگردان برتر، ناصر شهید زاده و سید عظیم موسوی تصویر بردار برتر، مهدی اسفندیاری صدای برتر (نماهنگ)، عبدالرضا فقیه و امین فرامزی در بخش نماهنگ و وحید خرد دبیر جشنواره در پنجمین جشنواره استانی فیلم بسیج تقدیر شدند.

در بخش برگزیدگان مسابقه ادبی مثل عاشورا زهرا انصاری از بوشهر، سلیمه سیاوشی از دیر، ندا آبادی از بوشهر، مریم زارعی از خورموج به ترتیب از مقام‌های اول تا چهارم شایسته تقدیر شناخته شدند.

در این آئین از آلبوم موسیقی آئینی عاشورایی گهواره خالی با صدای مصطفی اکاریان و سرپرستی محمد اسماعیل روشن روان، مستند اربعین، مجموعه تابلو‌های نقاشی مهر و ماه اثر علی بحرینی، نماهنگ راهی حرم به کارگردانی وحید خرد، نماهنگ باید می‌رفتیم به کارگردانی حسن تقوایی رونمایی شد.

انتهای پیام/ف

برگزاری همایش عاشقانه‌های هنر به مناسبت هفته بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.