ساخت مجتمع رفاهی در پارک جنگلی یاسوج

معاون منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت نفت برای احداث مجتمع رفاهی در پارک جنگلی یاسوج درختی قطع نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   معاون حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: پارک جنگلی یاسوج با مساحت ۹۳۸ هکتار ۶ سال پیش به شهرداری یاسوج برای انجام و اجرای برخی طرح‌های درآمدزا واگذار شد، ولی طی این مدت کار خاصی در این محل انجام نشده است.

احسان نعمتی با بیان اینکه از ۹۳۸ هکتار مساحت پارک جنگلی تنها در ۷۵ هکتار امکان احداث تاسیسات و سایر اماکن وجود دارد، افزود:در قرارداد منعقد شده با شهرداری مقرر شد تنها در بخش های بدون پوشش جنگل یک سری اقداماتی انجام شود.

نعمتی ادامه داد: طبق تفاهم انجام شده بین مسئولان استانی مقرر شد قرارداد منعقد شده شهرداری یاسوج با منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد فسخ و این اداره طی قرارداد جدیدی ۷۵ هکتار از عرصه‌های پارک جنگلی را به وزارت نفت برای احداث مجتمع رفاهی و تفریحی واگذار کند.

وی سخنان برخی افراد مبنی بر قطع درختان بلوط پارک جنگلی با احداث مجتمع رفاهی وزارت نفت را رد کرد و افزود: هیچ درختی در پارک جنگلی یاسوج قطع نمی‌شود و مردم در این زمینه اطمینان خاطر داشته باشند.

نعمتی اضافه کرد: همان کاری که شهرداری یاسوج باید در پارک جنگلی یاسوج انجام می‌داد که بنا به هر دلیلی انجام نداد وزارت نفت در مقیاس بزرگتری آن را اجرایی می‌کند و به طور حتم اجرای این پروژه در توسعه استان بی تاثیر نیست.

 

انتهای پیام/ش

برای ساخت مجتمع رفاهی در پارک جنگلی یاسوج درختی قطع نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.