به مناسبت هفته بسیج؛

همایش شکوه مقاومت بسیجیان تنگستان برگزارشد

همایش شکوه مقاومت بسیجیان تنگستان به مناسبت هفته بسیج در مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار شد.

همایش شکوه مقاومت بسیجیان تنگستان برگزارشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه شهر اهرم صبح یکشنبه در آئین شکوه مقاومت بسیجیان تنگستان گفت: امروز باید مفهوم بسیج و بسیجی را در ادبیات انقلاب اسلامی و اندیشه های ناب امام راحل جستجو کنیم.

حجت الاسلام عیسی راستگو افزود: بسیج نهادی اجتماعی و صرفا نظامی نیست بلکه در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌ها حضور دارد و با گستره وسیعی که دارد پاسخگوی نیارهای اساسی جامعه است.

وی تصریح کرد: بسیج امروز باید گسترش حضور و دامنه فعالیتش را محدود نکند کما اینکه اینگونه نخواهد بود و نباید فقط به گذشته خودش خوش‌بین باشد بلکه آینده‌نگری بسیج باید تداوم داشته باشد تا این نهاد الهی به بهترین وجه ممکن در زمان‌های متعدد قدرت خود را نشان دهد.

راستگو با اشاره به اینکه در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر قرار داریم گفت: امروز وظیفه بسیجی این است که تلاش کند تا پرده‌های غیبت کنار رود و اعتقاد گره خورده خود با فرهنگ مهدویت را هر چه مستحکم‌تر از گذشته به همراه داشته باشد و فراموش نکند که زمان زمان بیداری است و بسیج فرزند زمان خویش است.

وی گفت: از شاخصه‌های مهم بسیجیان مکتبی بودن و تبعیت محض از ولایت، اخلاق مداری و فروتنی هم چنین داشتن غیرت دینی و حسن خلق در کنار دیگر شاخصه هایی چون شجاعت و مردمی بودن و داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار است.

همایش شکوه مقاومت بسیجیان تنگستانی با حضور امام جمعه و فرماندار تنگستان، مسئولین ادارات و نهادها، خانواده معظم شهدا و بسیجیان دریا دل تنگستانی در مصلای نماز جمعه شهر اهرم برگزار شد.

انتهای پیام/پ

 برگزاری همایش شکوه مقاومت بسیجیان تنگستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.