با مخترعین ایرانی؛

سامانه‌ای باب میل مدیران؛ سیستم دانش بنیان پکپارچه سازی اطلاعات

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سیستمی شده است که با استفاده از فناوری‌های نوین اقدام به تجمیع اطلاعات می‌کند.

به گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیانی بپردازد که توسط محققان این شرکت‌ها تولید شده‌اند.

یکی از نگرانی که بیشتر شرکت ها و سازمان ‌های بزرگ با آن مواجه هستند جمع آوری و نگهداری تعداد بسیار زیاد  اطلاعاتی است که آنها دارند به همین جهت  یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به طراحی و تولید سامانه تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات شده است که تمام اطلاعات و فایل‌های موجود در یک شرکت؛ ارگان و سازمان را تجمیع و یکپارچه می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگارحوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سیستم پکپارچه سازی اطلاعات اظهار کرد: سازمان‌ها و ارگان های  بزرگ، معدنی از اطلاعات مهم هستند و برای آنها مهم است که بتوانند؛ اطلاعات را جایی امن و مطمئن نگهداری کنند، از این رو شرکت ما اقدام به تولید سامانه‌ای دانش بنیان کرده است که اطلاعات آنلاین را نگهداری می‌کند.

جمع آوری اطلاعات با استفاده از تمامی فرمول ها 

وی ادامه داد: برای نگهداری اطلاعات و جمع آوری آنها باید از فرمول‌های کامل استفاده کرد که این سامانه به تمام این فرمول‌ها مجهز است؛ همچنین در فایل‌های تخصصی و به صورت آنلاین این اطلاعات را جمع آوری می‌کند.

این مدیر با اشاره به اینکه سامانه ارتباط کاملی را میان تمام زیر مجموعه‌ها برقرار می‌کند، گفت: برای مثال اگر در یک پوشه اطلاعاتی وجود داشته باشد و با پوشه‌های دیگر هم ارتباط داشته باشد این سامانه به طور تخصصی این ارتباط را تشخیص می‌دهد و آنها را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر چند سازمان و ارگان بزرگ از این سامانه استفاده می‌کنند که هریک از آنها خود دارای زیر مجموعه‌های بسیاریی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار