رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس تا یک ماه آینده/ تعاونی بزرگترین گره مسکن مهر بود

نایب رییس انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: بزرگترین مشکل مسکن مهر تعاونی‌ها بودند که در شش ماهه اول پروژه برکنار شدند.

افتتاح ۶۵۰ واحد مسکن مهر پردیس تا یک ماه آینده/ تعاونی بزرگترین گره مسکن مهر بودایرج رهبر نایب رییس انجمن انبوه سازان مسکن تهران در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بیشترین مشکلات مسکن مهر مربوط به تعاونی‌ها بوده است اظهار کرد: در شش ماهه اول ساخت واحد‌های مسکن مهر توسط تعاونی‌ها مشکلات بسیاری از جمله بی کیفتی، کلاهبرداری و تحویل ندادن واحد‌ها برای این پروژه ایجاد شده بود.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با خارج شدن تعاونی‌ها و واگذاری واحد‌ها به سازندگان مجرب در برخی از شهر‌ها این مشکلات برطرف شد.

نایب رییس انجمن انبوه سازان تصریح کرد: ساخت پروژه‌های بزرگ از جمله مسکن مهر باید به سازندگان مجرب واگذار شود تا مشکلاتی مانند واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده ایجاد نشود.

رهبر با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده ۶۵۰ واحد مسکونی در فاز‌های ۹ و ۵ به متقاضیان تحویل داده می‌شود افزود: در ماه گذشته ۶۵۰ واحد به بهره برداری رسید که در مجموع یک میلیون و  ۳۰۰ واحد تا ماه آینده، افتتاح می‌شود.

وی در پایان گفت: مطالبات پیمانکاران در خصوص واحد‌های مسکن مهر پردیس به مرور از سوی دولت در حال پرداخت است و خوشبختانه مشکلاتی که در گذشته از سوی عدم تامین مالی ایجاد شده بود برطرف شده است.

گفتنی است، جلسه ای هفته گذشته با قائم مقام وزیر راه شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار و مقرر شده است که منابع لازم جهت تامین خدمات زیربنایی اعلام و در هیات دولت به تصویب برسد.

انتهای پیام/

افتتاح یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در پر یس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
کی بفروش میرسه؟
آخرین اخبار