سیم کشی مغز خود را مانند نابغه‌ها دگرگون کنید

ارتباط بین نورون‌های مغز افراد نابغه با افراد عادی متفاوت است، شما می‌توانید با تمرین‌هایی ساده اما موثر خود را مانند نابغه‌ها تیزهوش کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند ساختار مغزی افراد نابغه با افراد عادی از نظرهوشی متفاوت است، اما این نباید سبب ناامیدی افراد با سطح هوشی عادی شود.

انجام برخی تمرین‌های ذهنی می‌تواند در هر سن و سالی به افزایش سطح هوش افراد کمک و آنها را باهوش کند؛ پژوهشگران آلمانی دریافتند ساختارمغز افراد باهوش به آنها اجازه می‌دهد به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آوردند و اطلاعات غیر ضروری را حذف کنند.

یافته‌های جدید در زمینه ساختار مغزی و ارتباط نورون‌ها و سلول‌های عصبی به پژوهشگران اجازه می‌دهد تا راهکار‌های درمانی جدیدی برای کمک به افزایش سطح هوش و نیز درمان بیماری آلزایمر پیدا کنند.

-ترفند‌هایی بی نظیر برای دگرگون کردن مغز ۲-با این راهکار‌ها مغزتان مانند نابغه‌ها کار می‌کند۳-سیم کشی مغز خود را مانند نابغه‌ها دگرگون کنید
کارشناسان این یافته‌ها را با پژوهش و انجام اسکن مغزی از ۳۰۰ داوطلب با ضرایب هوشی مختلف به دست آورده اند.

افرادی که از خلاقیت و بهره هوشی بالاتری برخوردارند ارتباط بهتری بین بخش‌های مختلف مغز آنها وجود دارد، درحالی که در سایر افراد ارتباط بین لایه‌های مغزی با قشر خاکستری جلوی مغز که مرکز پردازش و یادگیری است با سایر بخش‌ها کمتر مشاهده می‌شود.

محققان دانشگاه گوته فرانکفورت کشور آلمان اعتقاد دارند انجام بازی‌های ذهنی، انجام کار‌ها و وظایف مختلف، مثبت اندیشی، حل پازل، یادگیری زبان خارجی، حل و انجام محاسبه‌های ریاضی، تغذیه سالم و ورزش می‌تواند سبب افزایش هوش و برقراری بهتر ارتباط بین نورون‌های مغزی در افراد شود.

نتایج این پژوهش در نشریه گزارش علمی " Scientific Reports" به چاپ رسیده است.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/

راهکارهایی شگفت انگیز که شما را نابغه می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
گزارش خوبی بود
آخرین اخبار