اعزام تیم ووشو استان به رقابت‌های لیگ برتر

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ ووشو کار این استان امروزبه رقابت‌های هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشوی جوانان کشور اعزام شدند.

اعزام تیم ووشو استان به رقابت‌های لیگ برتربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس شیبک  رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های لیگ برتر نهم تا دهم آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

شیبک ادامه داد: شایان شه بخش، محمد حسین زهی، یزدان شیبک، محمد صدرا اردشیری، محمد امین بارکزهی، اقبال میربلوچزهی، محمدرضا جوشنگ ریگی، عیسی آرسیون، اشکان زارع، دانیال انصاری، علی شکوری و جواد شجاعی اعضای تیم ووشو سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی گفت: همچنین عباس شیبک، یاسرسالارزهی و هادی صفاری نیز به عنوان مربی و سرپرست اعضای تیم ووشو سیستان و بلوچستان را در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر همراهی می‌کنند.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های این استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

 اعزام ۱۲ ووشو کار به رقابت‌های لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار