فرمانده سپاه شهرستان بروجرد:

محرومت زدایی ۲۲ منطقه محروم بروجرد توسط گروه‌های جهادی بسیج

فرمانده سپاه شهرستان بروجرد گفت: ۲۲ گروه جهادی کار محرومیت‌زدایی از ۲۲ منطقه محروم شناسایی شده در شهرستان بروجرد را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ مجید سوری در اجتماع بزرگ بسیجیان بروجرد با عنوان "شکوه مقاومت" که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور فعال و مثمر ثمری دارد که در زمینهٔ محرومیت‌زدایی ۲۲ منطقه محروم شناسایی‌شده در شهرستان بروجرد با تشکیل ۲۲ گروه جهادی مستقر و مستمر به مدت سه تا پنج سال تلاش می‌شود گامی در عرصه محرومیت‌زدایی از مناطق شناسایی‌شده برداشته شود.

وی ساخت و تعمیر چندین مسجد، خانه عالم، پایگاه مقاومت، مدرسه و ۳۰ منزل مسکونی برای محرومان را بخش دیگری از فعالیت‌های عمرانی بسیج دانست و افزود: پشتیبانی از نخبگان بسیجی در مرکز رشد این شهرستان و ثبت چندین اختراع در این مرکز از فعالیت‌های بسیج علمی بروجرد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اجرای ۲۰۰ طرح اقتصاد مقاومتی با اشتغال‌زایی ۳۰۰ نفر، برگزاری گشت‌های امنیتی محله محور باهدف ارتقا امنیت در محلات بروجرد و نیز ساماندهی بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین (ع) را از دیگر فعالیت‌های بسیج این شهرستان برشمرد.

وی برگزاری ۵۰ یادواره شهدا در محلات مختلف بروجرد باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز اعزام ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور باهدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد ۱۰ سالن ورزشی بزرگ و کوچک و توسعه ورزش‌های همگانی را بخش دیگری از فعالیت‌های بسیج بروجرد دانست.

در این همایش گسترده بسیجیان نهادها، ادارات، سازمان‌ها، اصناف و بازاریان، دانش‌آموزی و دانشجویی، عشایر، ورزشکاران و دیگر اقشار مردم و مسئولان این شهرستان حضور داشتند که اجرای برنامه‌های رزمی توسط بسیجیان رزمی‌کار و نیز اجرای سرود و سخنرانی از برنامه‌های این همایش گسترده بود.

انتهای پیام/د

۲۲ منطقه محروم بروجرد توسط گروه‌های جهادی بسیج محرومیت‌زدایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.