رئیس آب و فاضلاب روستایی سلسله:

دلیل قطعی آب در منطقه عدل آباد، پایین آمدن آب چشمه است

پایین آمدن سطح آب چشمه تامین آب آشامیدنی منطقه عدل آباد شهرستان سلسله به دلیل کمبود بارش‌های اخیر سبب شد پمپ مجتمع آب رسانی سوخته و آب آشامیدنی اهالی این روستا قطع شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حسن صیفوری، با اشاره به مشکل قطعی مقطعی آب اهالی روستای عدل آباد مرکز دهستان قلایی شهرستان سلسله گفت: پایین آمدن سطح آب چشمه تامین آب آشامیدنی مجتمع آبرسانی عدل آباد به دلیل کمبود بارش‌های اخیر سبب شده بود که پمپ این مجتمع بسوزد و به صورت مقطعی آب آشامیدنی اهالی این روستا قطع شود که در حال حاضر این مشکل مرتفع و آب اهالی روستا وصل است.

وی افزود: روستای عدل آباد، مرکز دهستان قلایی شهرستان سلسله دارای ۱۳۰ خانوار است که آب آشامیدنی آن‌ها از دو طریق چشمه و چاه تامین می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی سلسله با اشاره به کمبود بارش‌ها در سال جاری عنوان کرد: متاسفانه این کمبود بارندگی‌ها سبب شده بود که سطح آب چشمه پایین آمده و سبب سوختن پمپ آب مجتمع آبرسانی عدل آباد شود و متعاقبا آب اهالی روستا حدود یک ماه قطع شود.

وی با اشاره به تامین آب اهالی روستا از طریق چاه در مدت مذکور گفت: خوشبختانه اکنون هم چاه و هم چشمه تامین آب اهالی این روستا در مدار هستند و مشکلی بابت تامین آب آشامیدنی اهالی این روستا وجود ندارد.

انتهای پیام/د

پایین آمدن آب چشمه سبب قطعی آب آشامیدنی منطقه "عدل آباد" سلسله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.