ورناصری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

کمبود۷۰ مدرسه در منطقه ۲۲

رئیس سازمان نوسازی مدارس تهران گفت: حدود 70 مدرسه برای تامین فضای آموزشی در منطقه 22 تا زمان استقرار کامل جمعیت نیاز است.

کمبود 70 مدرسه در منطقه 22 داریمداریوش ور‌ناصری رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وضع کمبود مدارس در منطقه ۲۲ و شرایط بحرانی آن اظهار کرد: با توجه به اینکه در این منطقه جمعیت در حال افزایش است نیاز به مدارس وجود دارد، اما انبوه سازان به تعهد خود مبنی بر ساخت و ساز‌های آموزشی توجهی ندارند.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد‌ها تا زمان استقرار کامل جمعیت در این منطقه نیاز به حدود ۷۰ مدرسه داریم که البته این تعداد برای چشم‌انداز آینده منطقه ۲۲ است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران تصریح کرد: برای ۵ تا ۶ سال آینده نیاز به حدود ۱۰ تا ۱۲ مدرسه در این منطقه وجود دارد که البته ساخت فضا‌هایی را در این منطقه آموزش و پرورش در دستور کار قرار داده و پیش‌بینی می‌کنیم برای سال تحصیلی آینده پنج فضای آموزشی در منطقه ۲۲ بهره‌برداری شوند.

ورناصری در مورد پیگیری عمل به تعهدات انبوه سازان برای توجه به فضای آموزشی عنوان کرد: پیگیری برای این مسئله از طرف آموزش و پرروش انجام شده و حکم قضایی برای افراد این انبوه سازان دارد تا عمل به تعهدات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

کمبود مدرسه در منطقه ۲۲ تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار