معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خدمات توانبخشی از عقب ماندگی‌های حوزه درمان است/راه اندازی مراکز جامع توانبخشی در کشور

جان بابایی با بیان اینکه خدمات توانبخشی از عقب ماندگی‌های حوزه درمان است، از راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در کشور خبر داد.

جانبابایی معاون درمان وزارت  بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارائه خدمات توانبخشی در حوزه درمان به بیماران نیازمند در کشور گفت:‌ واقعیت این است که یکی از عقبماندگیهای کشور در حوزه درمان، در حوزه توانبخشی است.

وی به برنامههای وزارت بهداشت در این حوزه پرداخت و عنوان کرد: یکی از برنامههای وزارت بهداشت ارتقای خدمات توانبخشی به بیماران است و معاونت درمان برنامههایی در نظر گرفته است که  خدمات توانبخشی به بیماران از نظر کمی و کیفی ارتقا پیدا کند.

جانبابایی در ادامه از راهاندازی مراکز جامع توانبخشی خبر داد و گفت: به زودی مراکز جامعهای که همه خدمات توانبخشی در آن به مردم داده میشود، راهاندازی و خدمات توانبخشی ارتقا پیدا میکند.

تدوین سند راه اندازی مراکز جامع توانبخشی

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: توانبخشی برای بیمارانی که دچار سکته قلبی و مغزی شده اند، گفتاردرمانی و توانبخشی عارضههایی که پس از برخی جراحیها بروز میکند از جمله خدمات توانبخشی برای مردم در حوزه درمان است.

وی عنوان کرد: ما در وزارت بهداشت در تلاشیم تا با راه اندازی مراکز توانبخشی خدمات در این زمینه به مردم ارائه شود و بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را جبران کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: سند راهاندازی مراکز جامع توانبخشی تدوین شده است و امیدواریم با کمک معاونت اجتماعی، انجمنها و انجیاو ها مراکز جامع توانبخشی به زودی راهاندازی شود تا خدمات بهتری در حوزه درمان به مردم بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار