بهترین و بدترین مربیان جانشین فصل لیگ برتر !

بهترين و بدتريم مربيان جانشين را در يكی از آرام ترين فصول ليگ برتر مشاهده كنيد.

بهترین و بدترین مربیان جانشین لیگ برتر!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اعتماد موفق ذوب آهن به گل محمدی در لیگ چهاردهم، پرسپولیس به برانکو در لیگ پانزدهم و استقلال به منصوریان در فصل گذشته، باعث شده مدیران دست به عصاتر سراغ تغییر مربی بروند. با گذشت ۱۳ هفته از لیگ برتر، فقط ۴ تیم مربی عوض کرده‌اند که یکی از آن‌ها یعنی نفت تهران، دو بار مربی عوض کرده و حالا با همان مربی اول فصل را ادامه می‌دهد! سوال اینجاست کدام یکی از این تغییرات، موفق‌تر بوده‌اند؟

 

وینفرد شفر، مربی استقلال با صعودی ۲ پله‌ای، استقلال را از رده یازدهم به رده نهم رسانده است. البته استقلال زمانی که منصوریان این تیم را ترک کرد، تیم شانزدهم جدول بود و تا امروز ۷ رده بالا رفته اما صعود ۵ پله از این ۷ پله، در یک بازی که مک‌درموت مربی موقت این تیم بود انجام شد!

 

گسترش فولاد هم بعد از استقلال، دست به تعویض مربی زد و بوناچیچ که در آن مقطع به قعر جدول برگشته بود را برکنار کرد. فیروز کریمی با ۴ پله صعود، گسترشی‌ها را تا رده دوازدهم بالا آورده است. اکبر میثاقیان هم زمانی که سیاه جامگان چهاردهم بود، جایش را به مرزبان داد و حالا آن‌ها با دو پله سقوط شانزدهم هستند.

 

نکته جالب، دو تغییر نفت تهران است. نفت زمانی که در رده سیزدهم بود، به علی کریمی تحویل داده شد. کریمی هفته هشتم، این تیم را در رده نهم تحویل درخشان داد و توانست ۴ پله در جدول صعود کند. نفت با درخشان، تا رده پانزدهم یعنی ۶ پله سقوط کرده است.

 

بجز مک‌درموت که فقط یک بازی به عنوان مربی موقت روی نیمکت استقلال بود، علی کریمی و فیروز کریمی با ۴ پله صعود تیم‌هایشان موفق‌ترین مربیان جانشین بودند و درخشان که بعد از پس گرفتن تیم از کریمی ۶ پله با این تیم پایین رفته، بدترین مربی جانشین است. نفت حالا با سه باخت پیاپی، در کنار سیاه جامگان کاندیدای اصلی سقوط محسوب می‌شود.

منبع: وبسایت نود
انتهای پیام/

بررسی عملکرد مربیان در لیگ برتر امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار