محاکمه بانکدار ترکیه‌ای به اتهام نقض تحریم‌های ایران

دادگاه نیویورک اعلام کرد امروز نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات معاون بانک خلق ترکیه را به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران برگزار می‌کند.

محاکمه بانکدار ترکیه‌ای به اتهام نقض تحریم‌های ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بلومبرگ، دادگاه نیویورک اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 'محمت هاکان آتیلا' معاون بانک خلق ترکیه را پس از گذشت ماه‌ها از بازداشت وی در آمریکا برگزار می‌کند.

این در حالیست که وزیر دادگستری ترکیه چندی پیش دستگیری 'محمت هاکان آتیلا' در آمریکا به اتهام نقض تحریم‌های ایران را یک اقدام «کاملا سیاسی» توصیف کرد که با هدف برچسب زدن به ترکیه و اردوغان صورت گرفته است.

معاون بانک خلق ترکیه به اتهام همکاری مالی با رضا ضراب، سرمایه‌دار ایرانی - ترکیه‌ای که او نیز منتظر محاکمه به جرم دور زدن تحریم‌های ایران است، چند ماه پیش در یکی از فرودگاه‌های آمریکا دستگیر شد. 

انتهای پیام/

محاکمه معاون بانک خلق ترکیه به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۲:۵۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
این آمریکاییها خوب دارن خودشون رو خراب و منزوی میکنن...روزی میرسه که میگن تو یه بار با فلانی تو لیبی یا مثلا سوریه سلام علیک کردی،بیا برو تو..هفتاد سال برات بریدیم!!! نادان های منزوی...شان شما همین ترامپه،،دو دستی بچسبین بهش...
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
امریکا داره به ترکیه فشار میاره تا از ایران و روسیه فاصله بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
آخرین اخبار