جانشین فرمانده کل سپاه؛

امروز جغرافیای تکفیر از بین رفته است

سردار سلامی در مراسم جشن پیروزی مقاومت در حرم حضرت معصومه(س)گفت:امروز جغرافیای تکفیر از بین رفته،اما تفکر تکفیری پابرجا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم جشن پیروزی مقاومت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: آنچه امروز در سایه تحولات منطقه رخ داده است باعث شده تا دشمنان طعم تلخ شکست را برابر جوانان مومن بچشند و در مقابل نیز این جوانان انقلابی و پرشور فرهنگ مواجهه و پیروزی برابر دشمنان را آموختند.

وی با اشاره به پیش‌بینی جامعه‌شناسان غربی در‌خصوص گسترش اسلام در اروپا، گفت: دشمن تلاش داشت برای متوقف کردن این حرکت با ایجاد و تقویت گروه‌های تکفیری چهره‌ای مخدوش و نفرت‌انگیز از اسلام به جهان معرفی کند.


سردار سلامی افزود: امروز جغرافیای تکفیر از بین رفته است، اما تفکر تکفیر، پابرجا است و با توجه به سیاست‌های دشمنان ممکن است این گروهک مناطق دیگری از جهان را در آینده به آشوب بکشد.


جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه امروز به برکت مقاومت و ایستادگی، در اوج اقتدار هستیم، گفت: ما آمادگی دفاع از دستاورهای انقلاب از جمله استقلال، تمامیت ارضی و هویت دینی و ملی خود را داریم.


وی افزود: دشمنان، ما را در میدان عمل شناخته‌اند و بهتر است به واقعیت قدرت جمهوری اسلامی احترام بگذارند.


سردار سلامی تاکید کرد: دشمن هرچه با جمهوری اسلامی دشمنی کند به چیزی جز شکست دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/ش

سخنان جانشین فرمانده سپاه در جشن پیروزی مقاومت در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار