منازل مسکونی واقع در اراضی موقوفه آستان قدس سنددار می شوند

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی گفت: با موافقت تولیت آستان قدس رضوی، مصوبه سنددار شدن منازل مسکونی واقع در اراضی موقوفه آستان قدس رضوی تصویب شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامرضا رحمتی‌زاده با بیان اینکه این اقدام در راستای تحقق موارد مندرج در منشور هفت گانه رهبر معظم انقلاب است، افزود: براساس مفاد این مصوبه و مطابق شیوه نامه مصوب ابلاغی، صاحبان اعیان مسکونی واقع در اراضی موقوفات آستان قدس رضوی می‌توانند متناسب با مساحت و موقعیت منطقه موردنظر از معافیت و تسهیلات مربوط به پرداخت حق تقدیمی آستان قدس رضوی و در راستای سند دار کردن منازل خود و در جهت کمک و مساعدت به اقشار نیازمند و ضعیف بهره‌مند شوند.

وی گفت: در راستای تأمین امنیت خاطر مشمولین این مصوبه و سنددار شدن عرصه منازل مسکونی واقع در حاشیه شهر و روستاهایی که اراضی آن متعلق به موقوفات آستان قدس رضوی است، شرایط مساعدتی ویژه برای معافیت و اقساط بلند مدت مربوط به پرداخت حق تقدیمی آستان قدس رضوی، برای صاحبان منازل مذکور فراهم شد.

معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی افزود: تاکنون بیش از 3 هزار و 900 درخواست از سوی مردم به ادارات و دفاتر پیشخوان برای بهره‌مندی از این مصوبه ثبت شده است.

انتهای پیام// م.م

تصویب مصوبه سنددار شدن منازل مسکونی واقع در اراضی موقوفه  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.