به زودی؛ انتشار اندروید 8.1 برای گوشی های پیکسل و نکسوس

گوگل از انتشار به روز رسانی اندروید 8.1 اوریو در ماه دسامبر 2017 برای گوشی های همراه پیکسل و نکسوس خبر داد.

به زودی، انتشار اندروید 8.1 برای گوشی های پیکسل و نکسوسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که بسیاری از صاحبان تلفن های هوشمند هنوز منتظر دریافت اندروید 8.0 اوریو هستند، تنها افراد اندکی به زودی می توانند به یک نسخه جدیدتر، به روز شوند. این نسخه، اندروید 8.1 اوریو است.

گوگل تایید کرد که چند ویژگی جدید مهم در کنار اندروید 8.1 عرضه خواهد شد، البته این به روز رسانی تنها برای دستگاه های پیکسل و نکسوس  در دسترس خواهد بود، این شرکت اعلام کرد که پیش نمایش نهایی اندروید 8.1 را برای افرادی که به برنامه بتا پیوستند، منتشر می کند. در ادامه نام تمام دستگاه های سازگار با به روز رسانی جدید ذکر شده است: پیکسل 2، پیکسل 2 XL، پیکسل، پیکسل XL، پیکسل C، نکسوس 6P و نکسوس 5X .

این به روز رسانی خاص شامل بهینه سازی Android GO (برای دستگاه های با 1GB حافظه یا کمتر)، و همچنین یک Neural Networks API است که به منظور سرعت بخشیدن به دستگاه هوشمند است.

گوگل خبر از چند پیشرفت کوچک در  اندروید اوریو هم داد که براساس بازخورد کاربر و توسعه دهندگان صورت گرفته است، همچنین اگر پیکسل 2 یا پیکسل 2 XL دارید، به روز رسانی اندروید 8.1، هسته ویژوال پیکسل، اولین پردازشگر سفارشی طراحی شده برای پردازش تصویر، را فعال خواهد ساخت. هنگامی که این قابلیت فعال می شود، پردازشگر باید به برنامه هایی که با استفاده از دوربین های Android Camera API عکس های HDR + را در جزئیات بسیار بهتر می کنند، کمک کند.

به نظر می رسد گوگل در حال آماده سازی نسخه ای پایدار از اندروید 8.1 اوریو برای انتشار در ماه دسامبر 2017 است، بنابراین کاربران پیکسل و نکسوس مجبور نیستند برای به روز رسانی، مدت زمان زیادی را صبر کنند.

انتهای پیام/

تاریخ انتشار نسخه 8.1 اندروید اوریو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.