نقش تاثیرگذار مدیریت قاطع توام با نظم و انضباط در رسیدن به اهداف

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: مدیریت قاطع، اندیشمند و توأم با نظم و انضباط نقش بسیار اثرگذاری در رسیدن به اهداف مورد نظر می‌باشد.

نقش تاثیرگذار مدیریت قاطع توام با نظم و انضباط در رسیدن به اهدافبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری  فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در آیین مقدس صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) و همچنین هفته بسیج به کارکنان نیروی انتظامی که با تفکر بسیجی و تلاش بسیجی در حال مجاهدت هستند، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی امروز در دنیا به گونه‌ای است که تمام قدرت‌های تراز اول جهان در معادلات شان بدون نادیده گرفتن ایران دچار مشکل و اشتباه خواهند شد.

وی در ادامه بسیج و تفکر بسیجی را مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی اهانت کند و این به خاطر اقتداری است که تفکر بسیجی در آن حاکم است و بسیجی و تفکر بسیجی به علت اینکه تمام مردم را در خود جای داده است باعث شده که امروز ما در دنیا مقتدرانه بدرخشیم.

سردار قنبری در ادامه ضمن درخشش مقتدرانه ایران در دنیا به علت تفکر بسیجی، بیان داشت: تمام اقشار مردم بدون توجه به مقام، سمت و موقعیت، یک رنگ و با یک نگاه و هدف در آن حضور دارند و این مهم باعث شده است که قدرت دفاعی ایران تا سر حد اعلا بالا برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مدیریت و نظم و انضباط در تحقق اهداف سازمانی گفت: مدیریت قاطع، اندیشمند و توأم با نظم و انضباط نقش بسیار اثرگذاری در رسیدن به اهداف مورد نظر می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود افزود: اگر ما بتوانیم اعتماد و مشروعیت بخشیدن به نظم و انضباط اجتماعی و حاکمیت قانونی را در جامعه نهادینه کنیم، نیروی انتظامی مقتدر در دل مردم توانسته آرامش به وجود آورده و در انجام ماموریت‌های خود موفق بوده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار