مشکلی جدید در بخش اصلاح کلمات iOS 11

پس از اینکه شرکت اپل بخش auto-correction آی‌او‌اس 11 را رفع باگ کرد، این بخش مجددا دچار مشکل شده است.

مشکلی جدید در بخش اصلاح کلمات iOS 11به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنوز چند هفته از مشکل قبلی بخش اصلاح کلمات سیستم عامل iOS 11 نگذشته بود که کاربران گوشی های آیفون از مشکلی جدید در این بخش خبر می‌دهند.

چند هفته پیش، کاربران سیستم عامل iOS 11 شرکت اپل خبر از وجود یک باگ در بخش اصلاح کلمات این سیستم عامل دادند. باگ موجود به این شکل بود که بخش اصلاح کلمات ، حرف « i » را به صورت اتوماتیک به « A » تغییر می‌داد و اجازه تایپ حرف « i » را به کاربران نمی‌داد.

پس از اینکه مشکل فوق به وسیله ارائه آپدیتی از سوی اپل رفع شد، اکنون کاربران از وجود باگ دیگری در بخش اصلاح کلمات خبر می‌دهند. گویا در این بخش زمانی که کاربران دو کلمه « it » و « is » را تایپ می‌کنند، سیستم به صورت خودکار به کلمه آنها ایراد می‌گیرد و این دو کلمه را به « I.T » و « I.S » تغییر می‌دهد!

گفتنی است؛ تنها راه رفع این مشکل غیرفعال کردن بخش auto-correction است که البته راه حل ایده‌آلی نیست و شرکت اپل باید هرچه سریع‌تر برای رفع این باگ عجیب و غریب چاره ای بیاندیشد و آپدیت های جدیدی از سیستم عامل جدید خود iOS 11 ارائه دهد.

انتهای پیام/

باگ جدید بخش auto-correction سیستم عامل آی‌او‌اس 11

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار