رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران مطرح کرد؛

اعزام مشاوران تهرانی به مناطق زلزله زده

رحمانی از اعزام گروه اول 35 نفر از مشاوران تهرانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه از امروز خبر داد.

اعزام مشاوران تهرانی به مناطق زلزله زدهبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم اعزام مشاوران شهر تهران در قالب کاروان مهر و امید به مناطق زلزله زده ظهر امروز از مقابل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

در این مراسم 35 نفر از مشاوران شهر تهران که طی فراخوانی اعلام آمادگی کرده بودند به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند تا با توجه به حجم خسارات و آسیب های روانی بتوانند کمکی برای دانش آموزان مناطق زلزله باشند.

یک هفته؛ مدت در نظر گرفته شده برای اقامت مشاوران در مناطق زلزله زده

ابوالفضل رحمانی رئیس اداره مشاوره شهر تهران در مورد این اعزام اظهار کرد: فراخوانی برای اعزام مشاوران شهر تهران داده شد و بر این اساس حجم عظیمی از درخواست ها را شاهد بودیم اما با توجه به حساسیت کار از میان مشاوران افرادی گزینش شدند تا در قالب کاروانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه در گروه اول 35 مشاور به مناطق زلزله زده اعزام می شوند، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده چهار گروه 35 تا 40 نفره از مشاوران طی چهار هفته به مناطق زلزله زده اعزام می شوند و حتی اگر شرایط وجود داشته باشد این روند تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره مشاوره شهر تهران تصریح کرد: توزیع جنسیتی مشاوران در این کاروان به صورت مساوی بوده و 50 درصد آن را بانوان و 50 درصد را آقایان شامل می شوند. همچنین مشاوران از مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران بوده و در این برنامه مشاوران فعال در مدرسه صبح رویش تاثیر بسزایی داشتند.

رحمانی بیان کرد: مشاوران اعزامی برای تمام گروه های سنی کودک و نوجوان ارائه خدمات مشاوره ای را خواهند داد و محدودیتی در مورد جمعیت هدف وجود ندارد و سعی شده در این اقدام تا حد ممکن از مشاوران خبره استفاده شود تا در کمترین زمان ممکن آسیب های روحی و روانی دانش آموزان تسکین پیدا کند.

رئیس اداره مشاوره شهر تهرن تاکید کرد: مدت اقامت مشاوران، یک هفته در نظر گرفته شده است و بر این اساس گروه فعلی اعزامی تا 14 آذر ماه به تهران بازگشته و گروه های بعدی به مناطق زلزله زده می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار