پرداخت تسهیلات بهین یاب به ۹۰ طرح و واحد کشاورزی

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ متقاضی بخش کشاورزی در استان ۲۳۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بهین یاب دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علیرضا برخی مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود:امسال در شهرستان بویین زهرا ۸۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به ۳۷ طرح و واحد و در شهرستان قزوین ۷۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال به ۲۴ طرح و واحد تسهیلات ارایه شده است.

برخی اضافه کرد: در شهرستان تاکستان نیز به ۱۸ متقاضی، ۵۰ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال تسهیلات بهین یاب پرداخت شده است.

وی سهم شهرستان آبیک را از این تسهیلات ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: این میزان تسهیلات به ۹ واحد متقاضی ارایه شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: همچنین در شهرستان البرز ۲ فقره تسهیلات بهین یاب به میزان ۴۰۰ میلیون ریال امسال به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است و در شهرستان آوج نیز تاکنون تسهیلات پرداختی به ثبت نرسیده است.

به گفته وی، بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با ۵۰ فقره به میزان ۱۱۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده است و بانک‌های تجارت و ملی در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تا کنون ۸۳۶ واحد و طرح کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات بهین یاب از بانک‌ها ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

 

پرداخت بیش از  ۲۳۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بخش کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.