پشت پرده غیبت ایران در مصوبه هیئت رئیسه AFC

با وجود از قلم افتادن نام ایران در مصوبه هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های عربستانی باید برای بازی با نمایندگان کشورمان به ایران سفر کنند.

پشت پرده غیبت ایران در مصوبه هیئت رئیسه AFCبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هیئت رئیسه AFC عصر امروز(سه شنبه) مصوب کرد از این پس قانون بازی در کشور بی طرف بین تیم های آسیایی لغو و کلیه دیدارهای  این قاره به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

هرچند در نشست اعضای هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا نامی از ایران برده نشده است و تنها روی نام کشورهای قطر، امارات و عربستان برای اجرای این مصوبه تاکید شده است اما طبق اعلام علی کفاشیان، نام این 3 کشور به دلیل اینکه به تازگی درگیر ماجرای میزبانی در کشور ثالث شده اند در مصوبه هیئت رئیسه قید شده است و لغو این قانون شامل تمام اعضای AFC می شود. 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید دارد طبق مصوبه هیئت رئیسه تیم های عربستانی باید برای بازی مقابل نمایندگان ایران به کشورمان سفر کنند.

حمیرا اسدی، رئیس دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم در گفت و گو با خبرنگار ما با تائید این خبر تصریح کرد: هرچند هیئت رئیسه AFC تاکنون نامه ای مبنی بر لغو قانون بازی در کشور ثالث به فدراسیون فوتبال ایران صادر نکرده است اما با توجه به تلاش های مسئولان فدراسیون و البته مصوبه هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این امر را قطعی دانست و تیم های ایرانی از سال آینده در کشورمان به مصاف نمایندگان عربستان می روند. 

انتهای پیام/

تیم های عربستانی باید به ایران بیایند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
واي بسيار ناراحتم از اينكه سعوديها ايران بيايند
United States of America
علی
۲۱:۱۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
اگه قراره میزبانی نکنیم کنار بکشیم سنگین تریم!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۱۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
شرط شده با اجازه دولت متبوعشان به کشور همدیگر سفر کنند که عربستان و امارات قبول نمیکنند وسلام.