مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز؛

۳ مصدوم در برخورد شدید تریلی با تاکسی پژو+تصاویر

برخورد شدید یک دستگاه تریلی به تاکسی پژو در زیر پل تبادل امام علی، ۳ مصدوم مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صبح امروز با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه تریلی به تاکسی پژو در زیر تبادل امام علی ، ستاد فرماندهی، گروه نجات ایستگاه شماره ۹ بسیج را به فرماندهی پور رضا جهت امداد و نجات عازم محل حادثه کرد.

 

۳ مصدوم در برخورد شدید تریلی با تاکسی پژو+تصاویر

طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریزبا اعلام این خبر بیان داشت: یک دستگاه تریلی به شدت با تاکسی پژو در زیر پل تبادل امام علی برخورد کرده و در اثر این حادثه راننده و ۲ سرنشین مرد آن به شدت مصدوم و در داخل خودرو محبوس اند.

 

 وی در باره عملیات امداد و نجات آتش نشانان گفت: آتش نشانان بلافاصله با رعایت اصول امداد و نجات در تصادفات جاده ای و با مد نظر قرار دادن وضعیت حادثه و شدت جراحت مصدومین، با ایمن سازی محل و خودرو ، بلافاصله هر ۳ مصدوم را بدون ایجاد هیچ گونه آسیب های دیگر، از داخل خودرو رها سازی و جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

 

وی با اشاره به شدت برخورد دو دستگاه به یکدیگر، افزود: در اثر این حادثه راننده ۴۷ ساله و یک مرد میانسال و یک سرنشین پیرمرد نیز به شدت مصدوم شده بودند که طبق اعلام اورژانس، وضعیت ۲ نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

 

آتش پاد طالب نژاد در پایان اظهار داشت: آتش نشانان پس از اتمام عملیات با ایمن سازی محیط و در اختیار قرار دادن صحنه حادثه به نیروی انتظامی به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

 ۳ مصدوم در برخورد شدید تریلی با تاکسی پژو+تصاویر

 

وی در پایان با تاکید به این شعار ایمنی که "دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است"، از شهروندان خواست: قبل از رانندگی حتما معایب مکانیکی وسیله نقلیه را شناسایی و رفع ایراد کرده و ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت کرده و از انجام هر گونه اعمالی که موجب بروز تصادف شود، خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/خ

 

برخورد شدید یک دستگاه تریلی به تاکسی پژو در زیر پل تبادل امام علی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.