بسیج سپاه عاشورا ؛

نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌‌شرقی برگزار می‌‌شود

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان با هدف شناسایی و تکریم ظرفیت‌های مردمی فضای مجازی آذربایجان شرقی امروز در تبریز برگزار می‌گردد.

نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌‌شرقی برگزار می‌‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به همت قرارگاه فضای مجازی بسیج سپاه عاشورا نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی استان با هدف شناسایی ظرفیت و پتانسیل‌های مردمی در این حوزه برگزار می‌‌گردد.

محورهای اصلی این جشنواره حماسه و مقاومت، مذهبی، خبری تحلیلی، تاریخ هنر و ادبیات، زنان و خانواده، شهر و شهروند، علمی و آموزشی، کسب و کار، ورزشی، و جنبش‌های دانشجویی هستند که در قالب‌های وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان، بازی و نرم افزارها، عکس و گرافیک و چند رسانه‌ای قابل ارائه خواهند بود.

گفتنی است اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی و ایده‌های کاربردی جزو بخش‌های ویژه جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌تواننتد آثار تولیدی خود را در این خصوص از طریق www.cyber-fast.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

آیین افتتاح و رونمایی از پوستر این جشنواره عصر امروز با حضور فرمانده سپاه عاشورا، اعضای شورا شهر، رئیس اداره کل ارشاد و جمعی از فعالان و نخبگان عرصه مجازی استان در سالن خاقانی اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شد و فعالان فضای مجازی تا ۱۵ دی ماه سال جاری فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند.

انتهای پیام/خ

 برگزاری نخستین جشنواره فعالان فضای مجازی آذربایجان‌‌شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار