کمربندی بروجرد؛

تعلل نکردن مسئولان در رفع نقاط حادثه‎خیر محور کمربندی بروجرد

دادستان بروجرد گفت: مسئولان در رفع نقاط حادثه‎خیر محور کمربندی بروجرد تعلل نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی جعفری  دادستان بروجرد اظهار کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‎های اجرایی متولی رفع نقاط حادثه‎خیز محور کمربندی بروجرد در رفع این عیوب تعلل نکنند.

وی با اشاره به اینکه در ۲ سال گذشته ۲۰ نفر در محور کمربندی بروجرد جان خود را از دست داده‎اند، عنوان کرد: هزینه مورد نیاز برای رفع عیوب این محور از بسیاری از هزینه‎های صرف شده در این شهرستان کمتر و ناچیزتر است.

دادستان بروجرد فوت مسافران را به منزله از دست رفتن سرمایه‎های کشور تلقی و خاطر نشان کرد: علاوه بر آن بسیاری از تصادفات نیز منجر به مجروح شدن افراد شده و مشکلاتی را برای آنان ایجاد می‎کند.

جعفری با مناسب خواندن ورودی شهر بروجرد از سمت محور ملایر تاکید کرد: از سویی نامناسب بودن محور کمربندی و وجود نواقصی همچون نبود سرعت‎کاه، گاردریل و علائم راهنمایی و رانندگی علاوه بر بروز تصادف، نارضایتی رانندگان را نیز به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: به منظور تسریع در رفع عیوب محور کمربندی هر یک از ادارات و دستگاه‎های متولی باید نسبت به رفع و اصلاح نواقص موجود اقدام کرده و کار را به اداره دیگری موکول و واگذار نکنند.

دادستان بروجرد تصریح کرد: نصب چند سرعت‎کاه، علائم راهنمایی و رانندگی، شانه‎سازی، نصب حفاظ و گاردریل و مواردی از این قبیل نیازمند تامین اعتبارات قابل توجهی نبوده و در مقابل هزینه‎های دیگر ناچیز است.

جعفری ادامه داد: صرف هزینه‎های رفع و اصلاح عیوب محور کمربندی بروجرد از سوی شهرداری و اداراتی مانند راه و شهرسازی و راهداری در مجموع به اندازه دیه یکی از افرادی نیست که در این محور جان خود را از دست داده‎اند.

وی اظهار کرد: برا ین اساس از دستگاه‎های اجرایی متولی درخواست می‎شود که انجام کار را به اداره دیگری موکول و محول نکرده و با استفاده از ماشین‎آلات و تجهیزات در اختیار در اسرع وقت نسبت به رفع عیوب احصاء شده اقدام کنند.

دادستان بروجرد با اشاره به بازدید میدانی مدیران و مسئولان ادارات متولی از محور کمربندی و تعیین نقاط حادثه‎خیز و نواقص آن گفت: با گذشت قریب به ۲۰ روز از این بازدید تاکنون اقدامی از سوی هیچکدام از این نهاد‌ها و ادارات صورت نگرفته است.

جعفری تاکید کرد: باید مدیران همه ادارات متولی بدون آنکه اداره دیگری را مسئول و موظف به انجام کار بدانند، در سایه مشارکت و همراهی نسبت به رفع عیوب و نواقص احصاء شده اقدام کنند.

وی تصریح کرد:در صورتیکه نسبت به رفع نواقص اقدام نشود، اداره و دستگاهی که کم کاری کرده است، باید در صورت وقوع تصادف از سوی پلیس راهور مقصر شناخته شود.

انتهای پیام/م

مسئولان در رفع نقاط حادثه‎خیر محور کمربندی بروجرد تعلل نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار