پاسخ ملت و دولت سوریه به لایحه تحریمی در کنگره ایالات‌متحده آمریکا؛

همه ما عضو «النُجَباء» هستیم

جمعی از علمای شیعه و اهل‌سنت، برخی نمایندگان پارلمان و مقامات دولتی و فعالان اجتماعی سوریه هم‌صدا با مردم این کشور اقدام خصمانه واشنگتن را محکوم کردند.

همه ما عضو «النُجَباء» هستیمبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به‌دنبال طرح لایحه تحریمی ضد مقاومت اسلامی النُجَباء در کنگره آمریکا که با موج گسترده حمایت از این گروه مردمی در سطح منطقه همراه شد، ملت سوریه نیز به جمع پشتیبانان النُجَباء پیوستند.

جمعی از اهالی منطقه سیده زینب(س) در دمشق پایتخت سوریه با برافراشتن پرچم‌های سوریه، مقاومت اسلامی الجَباء و همچنین تصاویر شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل این جبهه، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و «بشار الاسد» رئیس‌جمهوری سوریه، برای اعلام حمایت از این گروه مقاومت تجمع کردند.

حاضران در این تجمع با سردادن شعارهایی نظیر «ما همه حامی مقاومت هستیم»، «ما همه عضو النُجَباء هستیم»، «ما همه متحد و هم‌پیمان هستیم و آماده شهادتیم»، «استقامت می‌کنیم و اکرم نور چشم ماست» و «پیروزی از آنِ ماست»؛ با مقاومت اسلامی النُجَباء اعلام همبستگی کردند.

در این گردهمایی جمعی از علمای شیعه، علوی و اهل سنت، برخی نمایندگان پارلمان سوریه و مقامات دولتی، تعدادی از سران عشایر و فعالان اجتماعی حضور یافتند و اقدام خصمانه واشنگتن را محکوم کردند.

گفتنی است یکی از اتهامات مطرح شده در لایحه تحریمی کنگره آمریکا علیه مقاومت اسلامی النُجَباء، اقدامات تروریستی در سوریه عنوان شده است.

این در حالی است که رزمندگان این گروه مقاومت با انگیزه دفاع از اماکن مقدسه و مردم سوریه در برابر حملات متجاوزانه تروریست‌های تکفیری از قبیل داعش و القاعده، بنا به درخواست رسمی دولت قانونی این کشور وارد خاک سوریه شده و در آزادسازی بخش قابل توجهی از اراضی اشغالی نقش موثر ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار