فرمانده سپاه ثارالله کرمان؛

موفقیت های سردار سلیمانی ناشی از ولایت پذیری وی است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:اگر امروز حاج قاسم سلیمانی توفیقاتی کسب می‌کند و عزتمند می‌شود، نتیجه ولایت‌پذیری و اطاعت‌پذیری محض از ولی است.

موفقیت های سردار سلیمانی ناشی از ولایت پذیری وی استبه گزارش سردار غلامعلی ابوحمزهدر همایش بسیجیان بخش چترود گفت:  تعبیر امام راحل از مسئله ولایت این است که تمام اختیاراتی که رسول خدا‌(ص)، علی‌(ع) و ائمه اطهار‌(س) در تشکیل حکومت اسلامی دارند، در دوران غیبت کبری، ولی‌فقیه جامع‌الشرایط نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند، امامت و ولایت جامعه از طرف مردم باید تعیین شود، کاملا اشتباه است افزود: امامت از طرف خداوند تعیین می‌شود و اینگونه نیست که بر نظر عده‌ای تعیین شود.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه علم بدون خطا، عمل بدون خطا و محبت عمیق و گسترده به مردم سه ویژگی ائمه اطهار‌(س) است گفت: خداوند ولایت تکوینی، تشریعی و ولایت اجتماعی را برای ائمه اطهار‌(س) تعیین کرده است وغیر از اهل بیت این ولایت را دراختیار ندارند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ولایت اجتماعی همان تشکیل حکومت اسلامی است که خداوند در زمان غیبت امام عصر بر عهده ولی‌فقیه گذاشته است اظهار داشت: هجمه دشمنان اسلام امروز به سمت جایگاه ولایت است و افرادی در داخل کشور نیز خواسته یا ناخواسته همراهی می‌کنند که این جایگاه تخریب شود.

وی با بیان اینکه نتیجه راه‌اندازی جریان ثقیفه و عدم تمکین از امیرمومنان علی(ع) باعث شد بنی‌امیه دوره 90 ساله بر مردم حکومت کنند  افزود: بعضی‌ها نگویند که اگر از ولی فقیه، اطاعت نکنیم چه می‌شود، بلکه نتیجه آن را در تاریخ ببینند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اطاعت از ولی‌فقیه با خون شهدا برابری می‌کند تصریح کرد: اگر همه این جانفشانی‌های شهدا باشد اما اطاعت‌پذیری از ولی نباشد، هیچ فایده‌ای ندارد.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه اطاعت از ولی‌فقیه انسان را عزتمند می‌کند، تاکید کرد: اگر سربلندی دنیا و آخرت را می‌خواهیم باید ولی‌فقیه خود را بشناسیم و از او اطاعت کنیم.

وی با بیان اینکه در هر مسئولیتی که هستیم اگر به ولی‌فقیه احترام بگذاریم، عزتمند می‌شویم و اگر غیر این باشد حقیر خواهیم شد افزود: گوش به فرمان ولی بودن یعنی در مسئله اقتصاد مقاومتی تمام توان و تلاش خود را خرج کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه انقلاب ما تازه آغاز راه است اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز و بسترساز انقلاب جهانی مهدی موعود است.

انتهای پیام/ح

دلیل موفقیت سردار سلیمانی ولایت پذیری وی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار