نویسنده کتاب «قصه های محبت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کتاب «تاریخ جهان برای جوانان» را می نویسم/ چاپ چهل و یکم «داستان هایی از زندگانی امیرکبیر»

محمود حکیمی گفت: هم اکنون کتاب «تاریخ جهان برای جوانان» را می نویسم که توسط انتشارات آورند منتشر می شود.

محمود حکیمی، نویسنده و پژوهشگر ادبی-تاریخی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: این روزها در حال نگارش کتاب «تاریخ جهان برای جوانان» هستم؛ قرار است انتشارات آورند این کتاب را منتشر کند. قبلا تاریخ تمدن دهه 60 را در 22 جلد نوشته بودم. اخیرا کار را ساده تر کردم و تاریخ جهان برای جوانان را می نویسم.

وی افزود: در کنار « تاریخ جهان برای جوانان» کتاب «قصه های محبت» را می نویسم. نمی دانم نگارش این کتابم تا پایان سال تمام شود یا خیر.کتاب درباره محبت به انسان ها و دستوراتی است که پیامبر اکرم (ص ) و  امامان در این باره داشته اند.انتشارات سروش کتاب «قصه های محبت» را  منتشر خواهد کرد. 

این نویسنده با اشاره به کتاب خود در دفتر نشر فرهنگ اسلامی اظهار کرد: کتابم با عنوان «داستان هایی از زندگانی امیرکبیر»  توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده بود. هم اکنون چاپ چهلم این اثر رو به اتمام است و به یاری خداوند این کتاب به چاپ چهل و یکم می رسد. انتشار چاپ چهل  و یکم کتاب « داستان هایی از زندگانی امیرکبیر » در سال 96 انجام نخواهد شد و به سال 97 می رسد. 

 گفتنی است کتاب های  غرب بیمار، انسان و الکترونیک، مبانی ادبیات کودک و نوجوان: ویژه ادبیات دینی، همراه با عارفان، عیاران و جوانمردان، نگاهی به تاریخ معاصر جهان، یا، بحرانهای عصر ما، در مدرسه مولانا: سیری در مثنوی معنوی، در مدرسه حکیم توس، از ایرانم، از شهر آزادگان، درباره فردوسی، سراینده سرود آزادی، در مدرسه پیر نیشابور: نگرشی بر زندگی، آثار و اندیشه‌های فریدالدین عطار نیشابوری، در مدرسه اقبال لاهوری (سرو آزادی) درباره زندگانی، آثار و اندیشه‌های محمد اقبال، رودخانه خروشان عشق: نگاهی به زندگانی دکتر سیدحسین فاطمی، زندگی نامه، اندیشه‌ها و مبارزات دکتر محمد مصدق و در مدرسه فرمانروای ملک سخن سعدی از جمله کتاب هایی است که تاکنون به قلم محمود حکیمی منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار