فرمانده دریابانی استان بوشهر خبر داد

افزایش 110 درصدی کشف کالای قاچاق در آب‌‌های استان بوشهر

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: پلیس دریابانی استان بوشهر طی آبان ماه اول امسال موفق به کشف 3 53 میلیارد ریال کالای قاچاق شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، شاهد رشد 110 درصدی کشفیات هستیم.

افزایش 110 درصدی کشف کالای قاچاق در آب‌‌های استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ولی‌الله رضایی‌نژاد بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار اشت: برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا از جمله فعالیت‌های شبانه‌روزی ماموران دریابانی در سطح استان بوشهر است که سبب شده با وجود مرز گسترده استان بوشهر با خلیج فارس، شاهد ناامن فضا برای کارکرد قاچاقچبان باشیم.

وی افزود: این شرایط سبب شده که  پلیس دریابانی استان بوشهر طی آبان ماه امسال موفق به کشف 353 میلیارد ریال کالای قاچاق شود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد 110 درصدی کشفیات باشیم.

فرمانده دریابانی استان بوشهر تصریح کرد: این اقلام شامل انواع دارو، پوشاک، تجهیزات پزشکی، انواع لوازم الکترونیکی و مواد غذایی است.

رضایی‌نژاد بیان کرد: در این راستا با دستگیری 13 نفر، 29 فروند شناور نیز که مبادرت به حمل کالاهای قاچاق می‌کردند توقیف شدند.

انتهای پیام/پ

کشف کالای قاچاق در آب‌‌های استان بوشهر افزایش 110 درصدی داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.