حسن زاده: جایزه برترین بازیکن فوتسال آسیا را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم می کنم

برترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: سومین بار است که جایزه برترین بازیکن آسیا را بدست آوردم و جایزه ام را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم می کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر حسن زاده درباره کسب سومین جایزه برترین بازیکن فوتسال آسیا و نخستین حضورش در مراسم برترین های قاره کهن بیان کرد: خدا را شکر می کنم که به نمایندگی از فوتسال ایران برای سومین بار این جایزه را کسب کردم و خوشحالم که این بار به مراسم برترین ها دعوت شدم و توانستم از طرف فوتسال ایران در اینجا حضور پیدا کنم.

او ادامه داد: از AFC برای انتخابم به عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا تشکر می کنم. از تمام هم تیمی هایم، کادرفنی تیم ملی، مربیان و مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان هم تشکر می کنم چراکه زحمات زیادی برای من کشیده اند. همچنین از حمایت های خانواده ام قدردانی می کنم. پدر و مادرم را خیلی دوست دارم و در آخر می خواهم این جایزه را هم وطنان زلزله زده ام در استان کرمانشاه تقدیم می کنم.

برترین بازیکن فوتسال آسیا اظهار کرد: امیدوارم آنها مرا در غم خود شریک بدانند. هرکاری از دستم برآید برای زلزله زدگان کرمانشاه انجام می دهم.

حسن زاده درمورد اینکه تا چه زمانی فوتسال را ادامه می دهد، گفت: سن اهمیتی ندارد. تا جاییکه بتوانم به تیمم کمک کنم و می خواهم همچنان مثمر ثمر باشم و به تیم ملی و تیم باشگاهی ام کمک کنم. امیدوارم سال های خوبی در انتظارم باشد.

انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده پس از دریافت جایزه برترین بازیکن فوتسال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار