رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

فعالیت ۱۱ مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده در سراسر فارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس گفت: ۱۱ مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده زیر نظر اداره انجمن اولیا و مربیان در سطح استان فعالیت دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اصغر ثابت رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در دومین کارگاه آموزشی مدیران و مشاوران مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده استان ضمن تشریح فعالیت‌های حوزه کاری خود، گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقاء سطح دانش مدیران و مشاوران مدارس و به روز رسانی اطلاعات آن‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده و نقش مهم مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: در استان فارس ۱۱ مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده زیر نظر اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در سطح مناطق و شهرستان‌های استان فعالیت می‌کند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس افزود: ارائه مشاوره و خدمات رسانی به خانواده‌ها در زمینه مشاوره ازدواج، مشاوره دانش آموزی و مشکلات خانوادگی از مهمترین وظایف این مراکز است.

ثابت با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خانواده برای اولیاء دانش آموزان گفت: کلاس‌های آموزش خانواده به عنوان راهکاری برای پیشگیری از بروز آسیب و خدمات مراکز راهنمایی و مشاوره نیز به عنوان راهکاری برای درمان مشکلات خانواده ها، دو فعالیت اصلی انجمن اولیا و مربیان است.

گفتنی است، در این دوره آموزشی که با حضور مدرسان مجرب و متخصص برگزار شد، ۴۴ نفر از مدیران و مشاوران مراکز راهنمایی و مشاوره سراسر استان حضور داشتند که در مدت ۶ ساعت با آخرین یافته‌ها در زمینه مشاوره قبل از ازدواج و مهارت‌های مشاوره‌ای آشنا شدند.

این کارگاه آموزشی یک روزه در دو وقت سه ساعته و تحت عنوان کارگاه مشاوره قبل از ازدواج و کارگاه مهارت‌های مشاوره‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری کارگاه آموزشی مدیران و مشاوران مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار