سه عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند

داورزنی: تاریخ انتخابات ۱۱ فدراسیون ورزشی تعیین شده است

علیرضا رحیمی، غلامرضا نوروزی و محمود خسروی وفا به عضویت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در آمدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست ما در اعزام های برون مرزی فدراسیون های ورزشی انقباضی و پرهیز از اعزام های غیر ضروری است.

محمدرضا داورزنی در این نشست با اشاره به انتخابات کمیته ملی المپیک در 25 دی ماه سال جاری گفت: مجمع انتخاباتی 12 الی 13 فدراسیون ورزشی را قبل از دهم دی ماه برگزار خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان افزود: تاریخ انتخابات 11 فدراسیون ورزشی تعیین شده و فدراسیون بسکتبال هم که از امروز دارای سرپرست شده بزودی ثبت نام کاندیداهای آن آغاز و تاریخ انتخاباتش مشخص می شود. در مورد سایر فدراسیون ها هم ثبت نام و بررسی مدارک انجام شده و طی چند روز آینده نتیجه بررسی تعیین صلاحیت ها از سوی حراست وزارت ورزش اعلام می شود.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان هم با تاکید به ارائه گزارش مالی مبتنی بر آمار صحیح توسط فدراسیون های ورزشی گفت: باید با تکیه بر نظام الکترونیکی و اتوماسیون اداری هماهنگ و بر اساس اصل شفافیت پیش برویم تا بتوانیم به کمک ظرفیت های قانونی مشکلات را به حداقل برسانیم و توزیع منایع بهتری داشته باشیم.

فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم ضمن درخواست از روسای فدراسیون ها جهت مشارکت جدی تر نواب رییس بانوان خود در تصمیم سازی ها گفت: همین انتظار را از هیات های ورزشی استان ها هم داریم تا ورزش بانوان در استان ها رونق بیشتری بگیرد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان هم با تشکر از همدلی بی نظیر جامعه ورزش در حادثه زلزله غرب کشور گفت: عدم مسابقه ورزشکاران ایرانی مقابل نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی حکم و دستور مستقیم مقام معظم رهبری و فصل الخطاب است. ورزش هم تابعی از سیاست کلی نظام در این خصوص است و باید با عملکرد خود اجازه سوء استفاده های سیاسی به دیگران در این خصوص را ندهیم.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: از فدراسیون های ورزشی می خواهیم برنامه های خود در خصوص دهه مبارکه فجر را اعلام کنند. کاروان راهیان نور هم امشب راهی آبادان هستند تا سفیران جامعه ورزش در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس در اروند و شلمچه باشند.

غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز با تشکر از مشارکت فدراسیون های ورزشی در برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: منتظر برنامه های فدراسیون ها برای دهه مبارکه فجر در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز هستیم تا بتوانیم پشتیبانی لازم را در این زمینه به طور مناسب انجام دهیم.

در این نشست همچنین از بین روسای فدراسیون های ورزشی 12 نفر جهت عضویت در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان کاندید شدند که پس از رای گیری آقایان علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال با 25 رای، علامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با 23 رای و محمود خسروی وفا رییس فدراسیون جانبازان و معلولین با 16 رای به عضویت این شورا در آمدند.

انتهای پیام/

اعضای شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار