اخراج مجری مشهور آمریکایی به اتهام فساد جنسی+واکنش توییتری ترامپ

مجری مشهور ان‌بی‌سی پس از طرح شکایت یکی از کارمندان زن این شبکه تلویزیونی علیه او، از کار برکنار شد.

اخراج مجری مشهور شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی به اتهام فساد جنسی +واکنش توییتری ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان ان، مت لوور، مجری مشهور برنامه «تودی» (امروز) در شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا، چهارشنبه پس از طرح شکایت یکی از کارمندان این شبکه تلویزیونی مبنی بر آزار جنسی‌اش توسط او در محل کار، اخراج شد.

برنامه تودی یکی از برنامه های مشهور و پولساز تلویزیون آمریکا محسوب می شود و لوور برای مدت چندین دهه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت این برنامه بود.

در ادامه گزارش آمده است خبر اعلام برکناری این مجری مشهور برای بینندگان برنامه تودی شوکه‌کننده بود؛ اما همکاران لوور مدت ها بود که از تحقیقات درباره اقدامات او پشت دوربین آگاه بودند.

اندرو لک، رئیس جدید شبکه ان بی سی ساعات ابتدایی روز چهارشنبه در یک نشست با کارمندان این شبکه اعلام کرد شکایت علیه لوور دوشنبه شب علیه او طرح شده است. اندرو لک افزود این شکایت نخستین شکایت مطرح شده علیه این مجری مشهور ان بی سی است. او افزود شواهد نشان می دهد آزار جنسی کارمند ان بی سی نخستین نوع از این رفتارها از سوی لوور نبوده است.

براساس گزارش تایمز به نقل چندین منبع آگاه، خبرنگاران نیویورک تایمز هفته هاست که درباره اتهامات فساد جنسی این مجری تحقیق می کنند. یکی از خبرنگاران نیویورک تایمز نیز در توییتی اعلام کرد او و همکارش ماه‌هاست درباره این موضوع تحقیق می کنند. همچنین یکی دیگر گزارشگران نیویورک تایمز در صفحه توییتر خود نوشت با چندین زن که توسط لوور مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، مصاحبه کرده است.

شبکه تلویزیونی ان بی سی از ارائه جزیات بیشتری در این باره خودداری کرده است.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با انتشار یک پیام توییتری به برکناری لوور واکنش نشان داد. ترامپ در این توییت خود نوشت خوب الان که مت لوور رفته، دست عوامل (انتشار) اخبار جعلی در ان بی سی، کِی قرارداد استخدام فیل گریفین را فسخ خواهند کرد؟ آیا آنها جو اسکاربرو، را نیز به سبب مسئله ای که سالها پیش در فلوریدا اتفاق افتاد و همچنان لاینحل باقی مانده است، برکنار خواهند کرد؟

اخراج مجری مشهور شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی به اتهام فساد جنسی +واکنش توییتری ترامپ

انتهای پیام/

اخراج مجری ان بی سی به سبب رسوایی جنسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار