سوتی ترامپ در ارسال پست برای ترزا می + عکس

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پستی توئیتری خطاب به ترزا می، با نوشتن شناسه‌ای اشتباه، این پست را برای شخص دیگری ارسال کرد.

چه کسی مخاطب سوتی جدید ترامپ است؟ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انفجاری که در متروی لندن رخ داد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پستی توئیتری در خصوص این حادثه گفت: " حمله دیگری در لندن توسط یک تروریست‌ بازنده صورت گرفت. آنها بیمار هستند و تحت نظارت پلیس اسکاتلندیارد. باید آنها را بیشتر تحت نظر قرار داد. "

این پست طعنه آمیز ترامپ، واکنش نخست وزیر انگلیس را در پی داشت. ترزا می در پاسخ توئیت ترامپ گفت: " هرگز فکر نمی‌کنم که چنین گمانه‌زنی‌هایی کمکی به حل مساله مقابله با تروریست‌ها به ویژه داعش کند. "

و اما کشمکش‌ها و بازی‌های توئیتری این دو به اینجا ختم نشد و ترزا می که هنوز از ترامپ کینه به دل داشت پس از بازتوییت ویدئوهای یک گروه راست افراطی در مورد مسلمانان در صفحه ترامپ، این اقدام را اشتباه خواند و از آن انتقاد کرد. پس از آن ترامپ بار دیگر دست به توئیت شد و پاسخ ترزا را داد اما با شناسه‌ای اشتباه که متعلق به شخص دیگری غیر از ترزا می است.

ترامپ در توئیت خود نوشت: "'ترزا می' به جای گیر دادن به من، حواست به تروریسم اسلامی رادیکال و مخربی باشد که در داخل انگلستان اتفاق می‌افتد!" ترامپ این پست را برای کاربری به آی دی @theresamay ارسال کرده است در حالی که آی دی صفحه شخصی ترزا می در توییتر @TheresaMayPM است.



 سوتی جدید ترامپ

انتهای پیام/

اشتباه ترامپ باز هم سوژه کاربران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار