قبرستان‌های زیرزمینی راه‌حل کمبود جا برای دفن اموات!

کمبود جا برای دفن اموات یهودیان در بیت‌المقدس باعث شده است قبرستان‌های زیرزمینی ایجاد شود.

قبرستان‌های زیرزمینی راه‌حل کمبود جا برای دفن اموات!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری فرانسه در گزارشی از بیت المقدس با عنوان «شهر جدید مردگان در زیر بیت المقدس در حال شکل گرفتن است» نوشت: در زیر تپه های آرام و ساکت بزرگترین قبرستان یهودیان در بیت المقدس، گروهی با ترکیب کردن فناوری های مدرن با مفاهیم باستانی، در حال سوراخ کردن سنگ ها هستند تا قبرستان جدید و بزرگی را در زیرزمین ایجاد کنند.

کمبود جا برای دفن مردگان در بیت المقدس در کنار الزامات حقوقی دین یهود باعث شده است که مسئولان کفن و دفن و نیز یک کارشناس حفر تونل کنار هم قرار گیرند تا یک شبکه زیرزمینی جدید را ایجاد کنند. این شبکه در صورت کامل شدن، هزاران قبر جدید را شامل خواهد شد که از سیستم روشنایی مدرن، آسانسور و نیز سیستم تهویه بهره می برند و هزینه ساخت و تکمیل آن نیز 57 میلیون دلار خواهد شد. مسئولان، این طرح را اولین طرح از این نوع در جهان مدرن می دانند.

محدود بودن زمین برای دفن اموات باعث شده است که شرکت های فعال در زمینه دفن مردگان به دنبال پیدا کردن راه حل هایی برآیند. در سال های اخیر در برخی قبرستان ها، دیوارها و یا ساختارهای دیگری برای دفن اموات شکل گرفته است.

انتهای پیام/

 

شهر جدید مردگان در زیر بیت المقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
مثل ماکه تو اماکن متبرکه و یا حتی بیابانهای بهشت زهرا قبرهای چند طبقه داریم
آخرین اخبار