دستگیری هشت سارق در شهرستان دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری سارقان و کاهش تیراندازی در شهرستان دشتستان خبر داد.

دستگیری هشت سارق در شهرستان دشتستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سرهنگ سید جواد رضوی فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با سرقت و جلب رضایت شهروندان، با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سارقان در بازجوئی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب ۱۳ فقره انواع سرقت شامل سرقت منزل، داخل خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، احشام و کابل برق در سطح شهرستان دشتستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: در همین ارتباط متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با انواع جرائم خشن و با توجه به آثار منفی تیراندازی بر امنیت عمومی جامعه، رسیدگی به این موضوع در رأس ماموریت‌های این فرماندهی قرار گرفته است.

سرهنگ رضوی اظهار داشت: این فرماندهی در پرتو همکاری دستگاه قضائی و با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی همچون طرح خلع سلاح، پیگیری وکشف سریع تیراندازی‌ها، شناسائی و کنترل متهمان سابقه‌دار، تعامل نزدیک با اعضاء شورای تأمین و جلب همکاری‌های مردمی میزان وقوع تیراندازی‌ها را در هشت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقویت تعاملات و همکاری‌های مردمی شاهد توفیقات بیشتر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ف

هشت سارق در شهرستان دشتستان دستگیر شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.