کی روش خاطرات بازی با آرژانتین را مرور کرد؛ داور مانع تاریخ سازی ما شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با یک شبکه آرژانتینی به مرور دیدار تاریخی ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014 پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش که برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه به مسکو سفر کرده است، با شبکه تلویزیونی Tyc Sport آرژانتین مصاحبه‌ای انجام داد و طی این گفتگو به مرور دیدار شاگردانش مقابل آلبی سلسته در جام جهانی 2014 پرداخت.


در آن دیدار در حالی که شاگردان کی روش تا آخرین دقایق برابر مسی و یارانش دروازه خود را بسته نگه داشته بودند، با تک گل ثانیه های آخر کاپیتان مسی مغلوب شدند.

کی‌روش با اشاره به آن مسابقه گفت: من از همکاری با آرژانتینی‌ها در فیفا و منچستریونایتد خاطرات خوب زیادی دارم، اما یک خاطره بد هم از آرژانیتنی‌ها دارم که به بازی ما با آنها در جام جهانی 2014 برزیل برمی گردد.

کی‌روش درباره آن مسابقه و گل دیر هنگام مسی گفت:در آن بازی ما با تمام وجود بازی کردیم و دوندگی زیادی داشتیم.اما مقابلمان بازیکنی بازی می کرد که سخت می توانستیم حرکاتش را پیش بینی کنیم.وقتی او پا به توپ می شود کنترل و مهار کردنش دشوار است.مسی در آن بازی گل خوبی به ثمر رساند.


سرمربی پرتغالی کشورمان با اشاره به خطای بازیکنان آرژانتینی بر روی دژاگه افزود: به خوبی یاد دارم که در آن بازی آرژانتینی‌ها مرتکب یک خطای پنالتی شدند که اگر داور آن پنالتی را اعلام می کرد، ممکن بود اتفاقی تاریخی رخ بدهد و ایران از مرحله گروهی صعود کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ادامه داد: در آن مسابقه آرژانتین بازی خوبی انجام داد اما من به عملکرد بازیکنانم افتخار می کنم. به خودم به خاطر کارهایی که تیمم در آن بازی انجام داد ،افتخار کردم.
بازیکنان بزرگی مانند مسی، کریستیانو رونالدو،فیگو و رونالدوی برزیلی کسانی هستند که می توانند کارهای تاریخی بکنند و نتایج بازی ها را رقم بزنند.

کی‌روش در درباره شانس صعود تیم‌های آسیایی و آفریقایی به مراحل بالاتر جام جهانی روسیه نیز گفت: صعود به جام جهانی برای کشورهای آسیایی و آفریقایی کار بسیار سختی است صادقانه بگویم فکر نمی کنم آنها موفق شوند به مراحل پایانی این رقابت ها برسند. چون توسعه و پیشرفت فوتبال در آسیا و در آفریقا در مقایسه با اروپا و آمریکای جنوبی روند بسیار کندتری دارد، و هر روز این شکاف بیشتر هم می شود.


انتهای پیام/

خاطره تلخ کی روش از جام جهانی 2014

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار