مدیرکل حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری در اصفهان:

استقبال فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای از بازارگاه‌های الکترونیکی بار

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت : فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای از بازارگاه‌های الکترونیکی بار استقبال خوبی داشته اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین دغاغله امروز در دهمین جلسه کارگروه تخصصی حمل‌ونقل کالا در اصفهان با بیان اینکه یکی از کمبودهای بحث حمل‌ونقل جاده‌ای، موضوع بازارگاه‌های الکترونیکی بار بود، البته برخی از این بازارگاه‌ها فعال بودند ولی شکل رسمی نداشتند افزود: با همکاری دفتر فناوری اطلاعات آئین نامه‌ای با امضای ریاست سازمان ابلاغ و با استقبال خوبی میان فعالان بخش روبه‌رو شد..

وی ارتباط سامانه‌های گمرک، دامپزشکی و نفت با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را از مباحث مورد تأکید دستگاه‌های نظارتی این سازمان دانست وتصریح کرد: این طرح در دفتر فناوری و اطلاعات کالا به شکل مشترک در 3 سال اخیر پیگیری شده و خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ریاست سازمان بحث ضوابط تاسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های حمل‌ونقل است که سال گذشته تغییراتی در این ضوابط داده شد و در این مدت حدود 6 جلسه با صنوف مختلف برگزار و در اتاق فکر اصفهان و بخش خصوصی پیشنهادهایی ارائه شد، از این رو با نظر ریاست سازمان ضوابط، جمع بندی نهایی و به استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که در استان اصفهان انجام شده اتاق فکری است که با همکاری کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالا شکل گرفت.

غضنفری،  افزود: تاکنون 3 اقدام خوب از این اتاق فکر بیرون آمده است که یکی از آن‌ها بحث دستورالعمل و اصلاح ضوابط تاسیس بوده که پیشنهادهای خوبی به ستاد ارائه شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: پیشنهادهای خوبی در خصوص بارگاه الکترونیکی در حال شکل گیری است که امیدواریم در این زمینه مواردی که به ستاد اعلام می‌کنیم بتواند به بحث بارگاه الکترونیکی در سطح کشور کمک کند.

غضنفری با بیان اینکه یکی از پیشنهادهایی که به تازگی اعلام کردیم در خصوص ضوابط مدیران فنی بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های حمل‌ونقل در جذب مدیران فنی و رعایت شرایط و ضوابط با مشکل برخورده بودند با جلسه‌ای که با رئیس سازمان تشکیل شد، قرار شد پیشنهادی در بحث مدیران فنی ارائه شود.

وی اضافه کرد: با تعاملی که با پلیس راه داریم بحث ارزیابی عملکرد پاسگاه‌های پلیس‌راه در سطح استان و گزارش به پلیس‌راه سبب شدکه پلیس‌راه‌ فعال‌تر شود و در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 2900 مورد گزارش تخلف را به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کند.

 

انتهای پیام/م

 

رسمی نبودن فعالیت بازارهای الکترونیکی بار از مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار