شفر: کمک داور برنده بازی امروز بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم داوری مسابقه امروز برنده واقعی این دیدار بودند.

شفر: کمک داور برنده بازی امروز بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر در نشست خبرى پس از دیدار استقلال مقابل پیکان گفت: مقابل تیم سوم جدول بازی کردیم و باید امروز بازى را می‌بردیم چرا که تیم برتر زمین بودیم.

او ادامه داد: در زدن ضربات آخر و زدن توپ در گل به اندازه کافى قدرت نداشتیم. از طرفى تیم ما در تمرینات هر روز تاکتیک‌های گلزنی و زدن ضربه نهایی را در دستور کار قرار مى دهد، اما مشکل ما زدن ضربه آخر به دروازه است.

 شفر بیان کرد: برنده بازی مقابل پیکان داور کنار بازی بود چرا که او مرد با شجاعتی بود قضاوت خوبى را انجام داد. به طور واضح مشخص بود و همه دیدند تصمیم داور برای اعلام پنالتی اشتباه بود، اما کمک داور از فاصله ۳۰ مترى که به صحنه نزدیک بود تشخیص درستى را اعلام کرد و از کمک داور بابت تصمیم درستش تشکر می‌کنم.

سرمربى استقلال افزود: در بازى گذشته نیز اعلام کردم که قضاوت در فوتبال کار سختی است. اگر اکنون کار روزبه را ببینید، متوجه می‌شوید که او شانس زیادى بابت خطایى که روى آن انجام شد آورده است چرا که آن خطا می‌توانست او را مصدوم کند و در نهایت از حضور تیم ملی دور کند. این اتفاق در بازى مشهد هم رخ داد و مهم‌ترین چیز در فوتبال حفظ سلامت بازیکنان است.

شفر ادامه داد:امیدوارم دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتى براى بازیکنان تیممان نباشیم. تیم پیکان هم تیم خوبی بود و در بازى امروز ما بعضی از توپ‌ها را از دست دادیم.

او افزود:در بازى امروز هنگام بازیسازی در برخى موارد ضد حمله هایى را مقابل تیم پیکان انجام دادیم. باید در تمرینات آینده روى ضد حمله کار کنیم چرا که تمامى تیم ها جلوی ما با تمام نفرات می‌آیند تا دفاع کنند و منتظر اشتباه ما هستند. بنابراین باید بیشتر فضاسازی کنیم و در نهایت پاس آخر را بدهیم.

 سرمربى استقلال بیان کرد: خوشبختانه در بازى امروز دوباره دروازه تیم ما بسته ماند و نکته بسیار مثبتی است که ما گل نخوردیم، اما از طرفى نکته منفی هم این است که گلى را به ثمر نرساندیم

شفر افزود: برخى از بازیکنان تیم ما پاس هاى یک ضرب و ٢ ضرب را طولانی ارسال می‌کنند. در میان دو نیمه به بازیکنان تیمم اعلام کردم که باید در ارسال پاس سریعتر عمل کنند.  با توجه به اینکه گفته بودند تیم پیکان تیم خوبى است فکر مى کنم کمى نگران بودند. شاید هم نگران این بودند که اگر پیروز نشویم در نهایت وضعیت به چه صورت می‌شود.

 او ادامه داد:به بازیکنانم گفتم که از دقیقه اول بازى باید همه چیز را کنترل کنند. در هر صورت اگر پاس اول ما بد باشد به طور حتم توپ را لو می‌دهیم و این موضوع باعث می‌شود حریف حمله کند که همین امر باعث می شود بازیکنان عصبانى شوند.

 سرمربى استقلال بیان کرد: باید به شکلى بازی کنیم که بازیکنان با آرامش پاس بدهند و رهبر وسط زمین همیشه باید با بازیکنان صحبت کند که آن‌ها هم آرامش داشته باشند.

او افزود:اگر نمی‌توانیم رو به جلو پاس دهیم، باید توجه داشته باشیم که ۹۰ دقیقه فرصت داریم و می‌توانیم توپ را به عقب و دوباره از عقب تلاش مجدد کنیم. نورافکن بازیکن خوبى است، اما در بازى امروز او مى توانست پاس بلند بدهد، اما پاس کوتاه می‌داد و گاهی هم برعکس. نورافکن بازیکن بسیار خوبی است و بازیکنان بزرگتر باید با او و امثال او که جوان هستند صحبت کنند تا دقت بیشترى را داشته باشند و عجله‌ نکنند. خیلی‌ها به من می‌گفتند که پیکان تیم خوبی است و آیا می‌توانید یک امتیاز از آن‌ها بگیرید، اما امروز فکر می‌کنم مشخص شد اصلا یک امتیاز برای ما خوب نبود و ما باید می‌بردیم.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از پایان بازی با پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار