اشتغال 1800 دانشجو در 5 رشته تحصیلی در دانشکده فنی گلپایگان

رئیس دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان گفت: در حال حاضر یک هزار و 800 دانشجو در 5 رشته تحصیلی و در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به تحصیل اشتغال دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فراست  امروز در مراسم جشن موفقیت دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان در بین 70 دانشگاه برتر کشور، اظهار داشت: برای ارتقای علمی دانشکده فنی و مهندسی به دانشگاه زیر ساخت‌های لازم باید انجام شود و ایجاد سه دانشکده برای ارتقای  سطح علمی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات مصوب سفر دولت یازدهم به استان اصفهان، گفت: در این سفر برای پروژه مصلای گلپایگان 500 میلیون تومان و برای  برای اقدامات فنی و عمرانی در دانشکده فنی و هندسی 1.5 میلیارد تومان مصوب شده است  اما تا کنون تخصیص داده نشده است.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه 30 هکتار زمین برای توسعه این دانشگاه درخواست شده است، گفت: ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه فنی می‌تواند در رونق صنعت مؤثر باشد؛ پایان نامه‌ها را به سمت معضلات جامعه سوق داده شود.

در ادامه دارا معظمی اظهار داشت: دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان 22 سال گذشته تأسیس شده است.

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 800 دانشجو در 5 رشته تحصیلی و در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مکانیک،  برق، کامپیوتر، متالوژی،  صنایع و علوم مهندسی به تحصیل اشتغال دارند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان گفت: باید  برای ارتقای این دانشکده به دانشگاه در مدت یک سال موافقت اصولی باید زیر ساخت‌های و استانداردهای لازم انجام شود.

 در پایان با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزیر علوم، معاون فنی و آماری سازمان سنجش و مسؤولان شهرستان گلپایگان از فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان  تقدیرشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.