نمی‌دانم بازی چگونه مساوی شد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانم بازی چگونه مساوی شد، 10 موقعیت گل داشتیم اما استقلال خوزستان از یک موقعیت به گل رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالحسن جعفری پس از تساوی یک بر یک سپاهان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی را همه دیدند و نیازی به توضیح نیست، آن‌ها یک توپ روی دروازه ما آوردند و به گل رسیدند اما ما ۱۰ موقعیت داشتیم که تنها یکی از آن‌ها به گل رسید حتی به تیرک آن‌ها هم زدیم اما بدشانس بودیم. 

وی در مورد شعارهای سپاهانی‌ها علیه ویسی و توقف بازی گفت: یک مقدار برخی کارها در شأن هوداران سپاهان نیست. اتفاقاتی افتاد که آن‌ها می‌خواستند تیم خود را بیرون بکشند، سال گذشته من در سپاهان نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در این تیم افتاده است. 

بازیکن سپاهان در مورد اینکه ویسی با اسکورت ورزشگاه را ترک کرده، گفت: چه بگویم! تماشاگران سپاهان همیشه الگو بودند اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاده است، این کارها در شأن آن‌ها نیست. 

جعفری در مورد اینکه نیم‌فصل تقریباً به پایان رسیده است و وضعیت سپاهان چطور خواهد شد، افزود: کل امید ما به نیم‌فصل دوم است، ما هم فوتبال خوب بازی می‌کنیم و هم موقعیت‌های زیادی داریم، خیلی از مواقع بدشانسی می‌آوریم، مگر می‌شود یک تیم اینقدر خوب بازی کند و ۱۰ موقعیت داشته باشد، اما به پیروزی نرسد. واقعاً خودم نمی‌دانم این مسابقه چطور مساوی شد.

وی در مورد اشتباه فردی در مورد گل خوردن اضافه کرد: این اتفاق برای هر فوتبالیستی پیش می‌آید برای شاهین ثاقبی هم همین اتفاق افتاد و اشتباهی توپ وارد دروازه شد، من از همه تماشاگران می‌خواهم او را حمایت کنند؛ او بازیکن سپاهان است و نباید خرابش کنیم و هدفش این بود که بیاید و تلاش کند و نتیجه بگیرد، هیچ کس دوست ندارد بد بازی کند. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
عالی بود
آخرین اخبار