درخواست وزیر ورزش و جوانان از استاندار گلستان

سلطانی فر خواستار رسیدگی به اتفاقات مسابقات آسیایی کبدی گلستان شد

درخواست وزیر ورزش از استاندار گلستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر پس از حواشی مسابقات آسیایی کبدی که به میزبانی استان گلستان برگزار شد و مسئولیت تامین حفاظت آن بعهده عوامل انتظامی استان بوده طی نامه ای به استاندار این استان خواستار بررسی و برخورد لازم و قاطع با مقصرین شد.

در نامه سلطانی فرد به سید مناف هاشمی استاندار گلستان آمده است ؛

با توجه به اینکه مسئولیت نظم و امنیت داخل سالن و محیط پیرامون ان براساس مصوبات جلسات شورای تامین بر عهده یگان ویژه نیروی انتظامی بوده است. خواستار بررسی کامل موضوع و برخورد لازم و قاطع با مقصران شد.

انتهای پیام/

اتفاقات مسابقات آسیایی کبدی گلستان مورد بررسی قرار می گیرد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
ورود و خروج داخل سالن بوده نه بیرون که پلیس نظارت کنه؟پلیس نظارت کرده مربی مرد در رختکن بوده. و شاید پلیس گفته و ممانعت کرده به داخل سالن نرو،نره. ولی مسولان برگزار کننده مسابقه اجازه دادن بره و گفتن روسری که حوله بود سر کن. و پلیس هم باشه که نمیتونه ببینه متوجه بشه این زنه یا مردو همانطور که گفتیم احتمال داره متوجه هم شده باشه ولی مسئولین گفتن می تونه بره. و مقررات ورزشی زیاد به پلیس ارتباطی نداره. مگر در مسابقات داخلی و خارجی بانوان در ایران کلی مرد در داخل سالن حضور ندارن و فیلمهای هم مردها که نامحرمند و هم خانمها که برای مردهای نامحرم ببینده تلویزیون به نمایش در می اید؟
آخرین اخبار