نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

دشمنان درصدد هستند با ایجاد تفرقه بر مسلمانان حکومت کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد تفرقه بر مسلمانان حکومت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه تصریح کرد: اگرچه مقر داعش با تلاش‌های سپاه و درنتیجه وحدت ازبین رفت، ولی چنانچه تفکر داعشی نابود نشود بار دیگر اسلام به خطر می‌افتد.

وی اظهارکرد: بر علمای شیعه و سنی وظیفه است تا با این تفکر مبارزه کرده و ریشه آن را نابود کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به هفته وحدت تصریح کرد: پیامبر محور وحدت بوده و لازم است در ایام ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام جشن‌های باشکوهی از سوی شیعه و سنی در کشور برپا شود.

وی گفت: سلفی‌ها و تکفیری‌ها جشن برپیامبر را به صراحت حرام می‌دانند و بر مسلمین واجب است با برگزاری جشن و سرور در این هفته، وحدت موجود بین شیعه و سنی را بیش از پیش محکمتر کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد تفرقه بر مسلمانان حکومت کنند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه امروزه جهان اسلام نیاز مبرم به وحدت دارد تصریح کرد: هرکس با بیان مسئله کرد و ترک، شیعه و سنی بخواهد ایجاد تفرقه کند بی شک در مسیر دشمنان اسلام حرکت می‌کند.

وی برلزوم داشتن حسن ظن دربین اعضای خانواده تاکید کرد و سوظن را مسئله‌ای مذموم دانست و افزود: متاسفانه گمان بد دربین جامعه زیاد است، ولی اعضای خانواده نسبت به هم از گمان بد و سوظن پرهیز کنند، چراکه باعث ازبین رفتن ارامش در خانواده می‌شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به مسئله قیامت و معاد اظهار کرد: آغاز قیامت آنی و ناگهانی خواهدبود و براساس آیات و روایات آخرالزمان، بادمیدن نفخ صور آغاز می‌شود و انسان‌ها برای حساب اعمال خود محضرالهی حاضر شده و خداوند بین جماعت ازروی عدالت حکم می‌کند.

 
انتهای پیام/ن.م
 

نابودی تفکر داعشی در جامعه یک ضرورت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.