امام جمعه ایرانشهر:

امروز جهان اسلام زخم خورده تفکرات تکفیری است

امام جمعه ایرانشهر گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر زخم خورده تفکرات جریان‌های تکفیری و وهابی است.

امروز جهان اسلام زخم خورده تفکرات تکفیری استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: امروز پیکر دنیای اسلام زخم خورده جریان‌های تکفیری است و دشمنان اسلام توانسته اند با راه انداختن جنگ‌های داخلی در کشور‌های اسلامی مسلمانان را از اهداف اصلی شان منحرف سازند.

حجت الاسلام ابطحی افزود: با تاسف باید قبول کنیم در میان مسلمانان افرادی هستند که به پیروی از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در دنیای اسلام به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه اند.

وی ادامه داد: اتحاد، همدلی و انسجام میان مسلمانان بهترین راه برای مقابله با جریان‌های تکفیری و جلوگیری از تفرقه و نفاق است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمان واقعی بر اساس قوانین اسلامی رفتار می‌کند و هرگز از احکام اسلامی فاصله نمی‌گیرد گفت: دین اسلام دین رحمت و عطوفت است و اعمال داعش و گروه‌های تکفیری هیچ سنخیتی با آن ندارند.

امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: داعش با جنایت‌های خود چهره رحمانی اسلام را برای مردم جهان وارونه نشان داد و این اقدام آنان بیانگر این حقیقت است که بویی از رحمت و عطوفت اسلام ناب محمدی (ص) نبرده اند.

حجت الاسلام ابطحی افزود: یکی از راه‌های اتحاد، محور قرار دادن پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم واهل بیت (ع) و هوشیاری مقابل دسیسه دشمنان است.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با هم وحدت وتعامل داشته باشند و به مقدسات یکدیگر توهین نکنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار