امام جمعه میاندوآب؛

ضرورت امروز جامعه اسلام اتحاد و انسجام مسلمانان و پرهیز از اختلاف افکنی مذاهب مختلف است

امام جمعه میاندوآب گفت:ضرورت امروز جامعه اسلام اتحاد و انسجام مسلمانان و پرهیز از اختلاف افکنی مذاهب مختلف است.

ضرورت  امروز جامعه اسلام اتحاد و انسجام مسلمانان و پرهیز از اختلاف افکنی مذاهب مختلف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه میاندوآب  وحدت وهمدلی مسلمانان را عامل  پیشرفت اسلام دانست وگفت:ضرورت امروز جامعه اسلام اتحاد و انسجام مسلمانان و پرهیز از اختلاف افکنی مذاهب مختلف است.

وی با تاکید بر تحکیم وحدت بین مسلمانان افزود: مسلمانان می بایست با اتحاد وهمدلی وپرهیز از تفرقه افکنی به فکر پیشبرد آرمان های انقلاب و دین  بوده و با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب همسو وهم جهت  حرکت کنند.

خطیب جمعه میاندوآب حضور مقامات آمریکایی در کشوری مثل عربستان را حاکی از ایجاد فتنه و بزرگنمایی اختلافات بین مذاهب دانست و  گفت:اینها نشانه یک فتنه بزرگ و غفلت امت اسلامی است و بیداری اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز جامعه کنونی است.

وی  همچنین با اشاره به آمار بیکاری جوانان  کشور گفت:دولت موظف است از طریق  مختلف از جمله اعطای وام بدون بهره  مشکلات مربوط به اشتغال، تامین خوراک ومسکن جوانان را فراهم کند.

حجت الاسلام حسن زاده بااشاره به روز دانشجو گفت:تحصیل لازمه رشد و بالندگی محافل علمی کشور است و دانشجویان باید با داشتن بصیرت و آگاهی در راستای رشد و بالندگی نظام اسلامی اهتمام کنند.

انتهای پیام/م

اتحاد وهمبستگی مذاهب مختلف ضرورت جامعه امروزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.