با مخترعین ایرانی؛

مبتلایان به آسم و آلرژی؛ نفس‌های خود را با دستگاه ایرانی بشمارید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تنفس سنج با قیمت مناسب برای اولین بار در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مزه جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، ‌به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دستگاه تنفس سنج  ایرانی شده است که بسیار ارزان تر و به صرفه تر از نمونه خارجی آن است این دستگاه برای اولین بار در ایران تولید شده است و در مراکز صنعتی و بیمارستان ها و همچنین برای بیمارانی که دچار بیماری آسم هستند بسیار مفید است.

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با این دستگاه تنفس سنج اظهار کرد: برای بیمارانی که مبتلا به آسم هستند و همچنین افرادی که قصد دارند عمل قلب انجام دهند این دستگاه بسیار ضروری است زیرا تنفس آنها باید مرتبا چک شود.

دستگاه تنفس سنج با قیمت مناسب

وی با اشاره به اینکه این دستگاه تنها در بیمارستان کاربرد ندارد، تصریح کرد: افراد بسیاری در کارخانه‌ها و در فضایی بسته صنعتی کار می‌کنند و گاهی پیش می‌آید که دچار تنگی نفس شوند به همین جهت تمام کارخانه‌ها باید این دستگاه را داشته باشند و تنفس تمام کارکنانشان را در روز بررسی کنند.

این مدیر در خصوص قیمت این دستگاه یادآور شد: در گذشته این دستگاه با قیمت بسیار از کشور‌های دیگر تامین می‌شد، اما امروز شرکت دانش بنیان ما موفق به تولید این دستگاه شده است و در حال حاضر تمام دستگاه از سنسور تا جسم خارجی اش در کشور با قیمت بسیار معقولی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
گزارش خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه قهرمانی
۲۰:۳۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
نمونه سوال ریاضی نهم
آخرین اخبار