سخنگوی وزارت دفاع عراق: ابوبکر البغدادی هنوز زنده است

عراق روز جمعه اطلاعات جدیدی درباره ابوبکر البغدادی سرکرده گروه وهابی صهیونیستی داعش منتشر و اعلام کرد البغدادی همچنان زنده و نزدیک مرز‌های عراق و سوریه مخفی شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ عراق روز جمعه اطلاعات جدیدی درباره ابوبکر البغدادی سرکرده گروه وهابی صهیونیستی داعش منتشر و اعلام کرد البغدادی همچنان زنده و نزدیک مرز‌های عراق و سوریه مخفی شده است.

ژنرال یحیی رسول سخنگوی وزارت دفاع عراق فاش کرد، گزارش‌های امنیتی موجود حاکی از آن است که البغدادی همچنان زنده است.

ژنرال رسول گفت: «ما اطلاعات زیادی در اختیار داریم. البغدادی زنده است و بین مرز‌های عراق و سوریه در مناطق بیابانی تردد می‌کند. هسته‌های نهفته داعش همچنان در این مناطق بیابانی وجود دارند.»

وی افزود اطلاعات موجود به طور مشخص‌تر تاکید دارند که خلیفه ادعایی (البغدادی) در منطقه‌ای بین شهر القائم در استان الانبار عراق و شهر البوکمال سوریه در ساحل رود فرات تردد می‌کند.

این مقام امنیتی عراق به تعداد دقیق فرماندهان و سرکرده‌های داعش که هنوز در این منطقه مرزی وجود دارند هیچ اشاره‌ای نکرد، ولی تخمین زد ده‌ها نفر باشند و البغدادی نیز در میان آنان قرار دارد.

ژنرال رسول اظهار داشت سرکرده‌های داعش مثل موش در مخفیگاه‌های دورافتاده در زیر زمین زندگی می‌کنند و برخی از آنان برای رد گم کردن لباس کشاورزان یا زنان را می‌پوشند.

 انتهای پیام/

وزارت دفاع عراق از زنده بودن سرکرده داعش خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
وجود حشدالشعبی و الهام گرفتن آن از بسیج ایران مجال رشد به تروریست ها نخواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
دیگه زنده و مرده اش فرقی نمیکنه چون با این شکستای کمر شکنی که خورده همپیاله هایش دیگه قبولش ندارن
آخرین اخبار