تداوم هوای سرد تا اواسط هفته جاری در اردبیل

هوای سرد تا اواسط هفته جاری در اردبیل تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل  با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: در روز گذشته با ورود سامانه سرد بسیاری از شهرهای استان اردبیل دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند.

وی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته، افزود: شهرستان خلخال و فیروزآباد کوثر به ترتیب با دمای -5 و -4 درجه سلسیوس سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان اعلام شدند و این در حالی است که اهالی شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد دمای 5 و 4 درجه بالای صفر را تجربه کردند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از ساعات پایانی روز جمعه با کاهش میزان ابرناکی هوا شاهد صاف شدن آسمان بسیاری از مناطق استان اردبیل خواهیم بود.

دولتی‌مهر بیان کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری با پایداری هوا در بسیاری از مناطق استان همراه خواهیم شد و در این مدت هوای سرد در نقاط مختلف ماندگار خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت جوی استان در روز شنبه گفت: آسمانی صاف تا نیمه ابری با دمای سرد از پدیده‌های غالب امروز بوده و در این مدت شاهد وزش باد در برخی از نقاط استان خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ع

دمای زیر صفر درجه در بسیاری از شهرهای استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار