جهانی: ایران در گروه مرگ قرار گرفته است/ امیدوارم فدراسیون دست کی روش را باز بگذارد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم فدراسیون دست کی روش را باز بگذارد تا تیم ملی بتواند با آماده سازی خوبی به مصاف حریفان قدرتمند خود برود.

غفور جهانی پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه حضور در جام جهانی 1978 آرژانتین را در کارنامه دارد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتبال و همگروهی ایران با تیم های اسپانیا ، پرتغال و مراکش گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه بسیار سختی قرار گرفت گروهی که می توان گفت سخت ترین گروه این رقابت ها است و تیم ملی کشورمان با تیم هایی چون اسپانیا ، پرتغال و مراکش همگروه است با این حال ملی پوشان  بدون شک با تمام توان به میدان می رود تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

زننده گل صعود ایران به جام جهانی آرژانتین در ادامه بیان داشت: ما نباید خودمان را گول بزنیم و باید بدانیم که سطح فوتبال پائین تری نسبت به اسپانیا و پرتغال داریم اما نباید فراموش کرد که بازیکنان خوبی داریم و کی روش هم مربی با درایتی است.

جهانی :گروه دوم گروه مرگ است /  امیدوارم فدراسیون دست کی روش را باز بگذارد

او در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند هر چه حریف ایران سخت تر باشد تیم ملی بهتر بازی می کند گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی گذشته توانست مقابل تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی خوبی به نمایش بگذارد و در پایان هم با دیده نشدن پنالتی و گل دیر هنگام مسی شکست خورد. همین مسئله نشان از آن دارد که ایران و ایرانی همواره در بازی های سخت تر و شرایط سخت با تمام توان به میدان می رود و تلاش می کند تا بهترین نمایش را داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال ملوان درباره حریفان تدارکاتی ایران بیان داشت:  فدراسیون باید تلاش کند تا بهترین شرایط را برای تیم ملی به وجود بیاورد مسئله ای که به طور قطع کی روش هم به دنبال آن است . بدون شک بازی با تیم های بزرگ برای رویارویی با تیم های پرتغال ، اسپانیا و حتی مراکش به ما کمک می کند.

او افزود: در این بازی ها نتیجه اهمیت چندان ندارد و مهم این است که بازیکنان بتوانند در مقابل تیم ها  و بازیکنان بزرگ دیگر کشور ها قرار بگیرند به هر صورت جام جهانی اوج فوتبال است و امیدوارم فدراسیون دست کی روش را باز بگذارد تا بهتربن آماده سازی ممکن برای تیم ملی فوتبال انجام شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تاثیر قرعه کشی جام جهانی بر لیگ کشورمان و انگیزه بازیکنان اظهار داشت: بازیکنان هر کدام تلاش می کنند تا با ارائه بهترین عملکرد خود بتوانند در جام جهانی فوتبال حاضر باشند و در مسابقات مختلف به میدان بروند.

غفور جهانی در پایان و درپاسخ به این سوال که آیا می توان از تیم ملی فوتبال ایران در این دوره زمانی به عنوان یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال ایران یاد کرد گفت : بله زیرا هم اکنون بازیکنان خوبی داریم و سرمربی چون کی روش هم هدایت تیم ملی را بر عهده دارد. همچنین تیم ملی توانسته نتایج خوبی کسب کند که همین باعث می شود بتوانیم بگویم که تیم ملی فوتبال در حال حاضر یکی از بهترین های تاریخ فوتبال کشور است.

انتهای پیام /

اظهارات غفور جهانی درباره قرعه کشی جام جهانی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار