با مخترعین ایرانی؛

همراه با شرکت‌های دانش بنیان به راحتی آب خوردن پول پس‌انداز کنید

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه‌ای شده است که فرآیند پس انداز کردن را برای کاربران تسهیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مره جوانان نخبه در این شرکت‌ها همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سامانه مدیریت هوشمند و اتوماتیک پس انداز‌ها شده است که در آن  بطور کاملا هوشمند تراکنش‌های بانکی افراد را  بررسی می‌شود  و از طریق آن می‌توان مقدار بسیار زیادی پول را پس انداز کرد.

سامانه ای برای پس انداز های بانکی

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این سامانه هوشمند گفت:برای بسیاری از افراد پس انداز کردن پول کاری دشوار است و به همین جهت به دنبال راهی هستند که به آنها کمک کند؛ در همین خصوص شرکت ما اقدام به تولید چنین سامانه‌ای کرده است که با روش های نوین مبتنی بر دانش کار پس انداز را برای افراد راحت تسهیل می‌کند.

وی درمورد عملکرد این سامانه هوشمند اظهار کرد: این سامانه  روی برنامه موبایل بانک که از سوی بانک‌ها ارائه می‌شود، نصب شده و از طریق معیار‌های خاص الگو‌های درآمدی بررسی می‌شوند و به کاربران نشان داده می‌شود که در چه روز‌هایی از ماه بیشتر خرج می‌کنند و چه روز‌هایی کمتر و از این طریق می‌توانند به مدیریت حساب‌های خود بپردازند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به این موضوع که اکنون تست‌های امنیتی این سامانه در حال انجام شدن است، یادآور شد: با چند بانک مختلف کشور در حال مذاکره هستیم و پس از تایید نهایی این سامانه به سیستم‌های این بانک‌ها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/

سامانه‌ای برای تسهیل در فرآیند پس انداز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار