معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مطرح کرد؛

برگزاری همایش بین المللی پژوهش‌های قرآنی در سال آینده

رضا امانی گفت: پژوهشگران تا پایان بهمن‌ماه برای ارسال مقالات خود به همایش بین المللی پژوهش های قرآنی مهلت دارند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی؛ نشست مشترک رؤسای دانشکده‌های علوم قرآنی و مدیران و مسئولان سازمان اوقاف با حضور حجت‌الاسلام محمدی؛ نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این سازمان برگزار شد.

رضا امانی معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این نشست با بیان اینکه تا پایان بهمن‌ماه فرصت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی وجود دارد، گفت: این همایش در سال آتی در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.
 
معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: چندین همایش در دانشکده‌های علوم قرآنی کشور برگزار شد که می‌توان به همایش علمی و تخصصی اربعین که در ۱۴ دانشکده برگزار شد اشاره کرد.

وی افزود: همایش وقف علم و فناوری با رویکرد وقف علوم و فناوری‌های قرآنی به مناسبت روز وقف علم و فناوری در دهه وقف در هشت دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه اختتامیه همایش ملی «جهان شمولی آموزه‌های قرآنی و روایی در دنیای معاصر» روز یکشنبه دوازدهم آذرماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این همایش از بین ۱۷۳ مقاله ۷۷ مقاله پذیرفته شده است.

امانی در پایان با بیان اینکه همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی هم همزمان با سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سال ۹۷ برگزار خواهد شد، گفت: در دو مرحله تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای این همایش انجام خواهد گرفت.
 
حمیدرضا ابراهیمی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم درادامه این نشست بیان کرد: با تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری به اقتضای نیاز هر محل بسیاری از مسائل پشتیبانی دانشکده‌ها حل می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به مصوبات بین سازمان اوقاف و دانشکده‌های علوم قرآنی کشور گفت: یکی از این مصوبات درباره انجمن یاوران وقف است که فعالیت‌های مقدماتی آن انجام شده و پس از فعالیت‌های تکمیلی ابلاغ می‌شود، همچنین انجمن یاوران وقف پیوند دانشکده‌های علوم قرآنی با مردم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.